ANTM - vítěz

11. 8. 2011

Tentokrát to bude kratší. 9. série mě opět zklamala, co se týče výsledku. Nevyhrála ani jedna z mých favoritek. Jenah se dostala do finálové trojice, ale před poslední zkouškou vypadla. Dle mého názoru samozřejmě nezaslouženě. Ve finálové dvojce byly Chantal a Saleisha.


Vyhrála Saleisha, která je sice na fotografii nahoře nádherná, ale zdálo se mi, že změna vizáže, kterou prošla každá dívka, jí spíš ublížila. Chantal zůstala blondýnou, jen jí udělali platinovou a s ofinou. Saleishu ostříhali, aby nevypadala tak komerčně. Komerčne rozhodně nevypadá, ale nezdá se mi, že by jí změna nějak významně prospěla.


Zato desátá série mi udělala radost. Ze všech vychrtlin, které se dostaly do domu vyhrála jediná tzv. plus-size modelka, Whitney. Vzhledem k mé postavě a také faktu, že žádná plus-size modelka se nedostala do druhé poloviny série, jsem jí hodně fandila a mé přání se vyplnilo. Za těch deset sérií se do domu dostalo několik modelek větších rozměrů. Samozřejmě žádná z nich nebyla tlustá, jen měly tvary a křivky, které žena má mít a vychrtlé modelky je obvykle postrádají. Každá z nich přišla pyšná na svou postavu a každou soutěž zlomila. Ono bydlet v domě plném vychrtlin, které má módní průmysl rád a být tam jediná s normální ženskou postavou, na kterou designéři obvykle oblečení nemají, protože nechtějí aby po molu chodila "tlustá" modelka v jejich oblečení, musí být psychicky náročné. A když člověku s velikostí deset řeknou, že obvykle na molo nepustí modelku s velikostí větší než 2, musí to zabolet. Whitney se ale nedala. Udržela si svůj přístup, že je krásná taková jaká je a má v módním průmyslu své místo a nakonec skutečně vyhrála. A tady je v celé své kráse před a po změně vizáže:

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)