Knižní řetězovka #1

24. 8. 2011

Tohle je velice zajímavá věc. Jedná se o seznam 55 otázek. Většina lidí, která ji vyplnila se odkazuje na Luu (http://luu-san.blogspot.com/), ale ta zase ve svém článku s řetězovkou píše, že ani ona není autorem. Nevadí, i tak si ji můžu vyplnit a protože se jedná o hodně otázek, vezmeme to hezky po částech s jedenácti otázkami. Takže první část je zde:

1. Oblíbená kniha z dětství?

celá série od Karen McCombie - Alice a ...Dóóóst dobrá rodinka (první díl)

2. Co právě čteš?

Edgar Lawrence Doctorow - Světová výstava

3. Máš právě teď nějakou rezervaci v knihovně?

Knihy, pro které poslední dobou do knihovny chodím, nikdo jiný nechce.

4. Knižní zlozvyk?

Kupuju si pořád další knihy, i když ještě zdaleka nemám přečteny ty, které už mám doma.

5. Co máš právě půjčené z knihovny?

Filosofický slovník a Rozpravy od Jeana-Jacquese Rousseaua

6. Máš čtečku e-kníh?

Ani náhodou, já mám ráda papír a inkoust.

7. Preferuješ číst jen jednu a nebo více knih naráz?

Zásadně jen jednu

8. Změnily se tvoje čtenářské návyky, co jsi začala blogovat?

Ničeho jsem si nevšimla

9. Nejhorší kniha, kterou si tento rok přečetla?

Weber Max - Sociologie náboženství

10. Oblíbená kniha, kterou si tento rok přečetla?

Sarah Watersová - Zlodějka

11. Jak často čteš knihy mimo svůj oblíbený žánr?

Nemám až tak vyhraněný žánr, takže asi docela často



Tak, těšte se na další část..

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)