O co vlastně jde

2. 8. 2011

Můj blog má jednoduchý smysl. Nehodlám si tu vypisovat srdíčko, ani se dělit o nejnovější výplody svého básnického střeva. Něco byste o mě měli vědět:

1) jsem studentka ZČU, v současné době si užívám prázdnin před třetím (a s trochou štěstí i posledním) ročníkem bakalářského studia, které mě má posunout blíže k mému snu

2) mým snem je stát se knihovnicí, žít obyčejný život a trávit dny mezi knihami a lidmi, kteří je milují stejně jako já

3) jsem velice líný člověk. Nemám nejmenší potřebu dělat cokoliv se svým vlastním životem, místo toho prožívám životy nesčetných hrdinů knih, filmů a seriálů.

A to bude smyslem mého blogu. Budu se zde snažit zaznamenávat své názory na knihy, filmy a seriály, které projdou mým životem.

Bohužel rozjezd bude nejspíš pomalejší, protože bych se vážně měla zaměřit na četbu knih ke státnicím a bakalářské práci, což pokud se donutím nejspíš odsune jakoukoliv zábavu dle mého gusta stranou.

Tak zatím nashle. Těšte se na první příspěvek :)

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)