Vše zpět ve starých kolejích

12. 9. 2011

Takže jsem zpět, situace se psy se vyřešila. Tedy nejprve se zhoršila, pak ještě zhoršila a pak jsme museli dát nováčka Achilla pryč. Pozitivní na tom je, že Achilles teď bude mít skvělý domov a já se můžu zase vrátit k soustředění na mé knihy a filmy a seriály.

Jinak si samozřejmě uvědomuju, že jsem včera měla napsat další Bylo nebylo, ale kvůli nedávným událostem jsem ještě nedočetla první díl Harryho, takže nebylo o čem psát. Za to se samozřejmě omlouvám i za dlouhé odmlčení. Teď by mělo být zase vše v pořádku, minimálně do soboty, kdy odjížím na kolej a začnu se zase věnovat škole, která jak se obávám letos zabere nezdravě moc času.

Teď je jen otázka co dřív? Dočíst knihu? Pustit film? Hledat nový seriál? O čem chcete číst nejdřív?

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)