Já, legenda

31. 10. 2011

I am legend (2007)

Oficiální text distributora: Robert Neville je sice špičkový vědec, ale ani on nedokázal zabránit šíření nebezpečného viru, který byl vyvinut lidmi a nedá se léčit. Neville je z neznámého důvodu vůči viru imunní a jako jediný příslušník lidského rodu žije v troskách New York City. Možná je dokonce posledním žijícím člověkem na planetě. Už tři roky, den co den, vysílá do éteru svou zprávu a hledá další přeživší. Neville však není úplně sám. Ze stínů jej pozorují zmutované oběti celosvětové pandemie, kteří sledují každý jeho krok a čekají, až udělá osudovou chybu. Nevillea, který je dost možná jedinou nadějí celého světa, drží při životě jediná myšlenka: zvrátit dopad viru tím, že ze své krve vyrobí lék. Stojí však sám proti zbytku světa a čas hraje proti němu...

Nějak nedokážu vyjádřit proč konkrétně, ale jsem z tohoto dílka zklamaná. Začalo to pěkně. Will byl naprosto úžasný celou dobu. Efekty opuštěného New Yorku dokonalé, ale něco tomu chybělo. Rozhodně mě nakrnul ten konec. I když jsem si říkala, proč se ten film asi jmenuje I am legend. No teď to vím. A kdyby prostě umřel a skutečně byl posledním člověkem na zemi, ocenila bych ten film asi mnohem lépe. Kdy už si ti američané vtlučou do hlavy, že ne každý film potřebuje mít happyend? Ale čím mě naštvali úplně nejvíc je, že zabili Sam. Ať zabijou hlavního hrdinu, miliardy lidí i tu roztomilou holčičku s růžovou mašlí ve vlasech, kterou najdete skoro v každém filmu, jen ať mi proboha nezabíjejí domácí mazlíčky, kteří byli to nejlepší z celé první půlky filmu. To mě zaručeně rozbrečí. Will mrtvej? Nic. Sam mrtvá? Oči bych si mohla vybrečet. Ale celkově? Něco mi tam prostě nesedlo. 3* budou tak akorát

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)