Omluva

18. 10. 2011

Jako uvědomuju si, že teď blog neskutečně flákám, ale když já mám tolik práce do školy, že večer už mám náladu jen zalézt do postele k filmu nebo seriálu a jednoduše vypnout.
Poslední dobou jediné co čtu jsou knihy patřící do odborné literatury. Fuj. Už i ty dvě a půl hodiny ve vlaku, které jsem vždy věnovala čtení (kolikrát během semestru jediný čas na knížky podle mého gusta), teď zabíjím seriály nebo jen koukáním z okna. Nějak mě ten třetí ročník zmáhá.
Takže se chci vážně omluvit. A i když bych moc ráda, nějak v nejbližší budoucnosti nevidím možnost na zlepšení. Leda by za mě někdo napsal tu bakalářskou práci. Potom bych si mohla dáchnout a soustředit se na zábavnější věci, než je škola.
Zatím se loučím, a těšte se na další příspěvek :)

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)