Kouzelná knihovnička #2

25. 12. 2011


Tak přicházím se svou povánoční edicí. Letos byl Ježíšek velmi štědrý co se knížek týče, takže se mohu pochlubit třinácti novými kousky. A vzhledem k velikosti některých je to skutečně znát. Každopádně změnila se jen jedna část knihovny, takže tady ukážu jen tu s původní fotkou pro srovnání.

Původní stav:

Stav po Vánocích:
A probereme si to postupně. Knihy na pravé straně na původní fotografii byly z knihovny, takže ty zmizely, jejich místo zabrala původně jen nádherná edice Harryho Pottera v angličtině v magickém boxu. Pod něj jsem teď doplnila oba svazky Velkého erbovníku:


Potom přibyly knihy ze seznamu: Kathryn Stockettová - Černobílý svět, Pascal Mercier - Noční vlak do Lisabonu, Chris Priestley - Příšerné příběhy strýce Montaguea, John Kennedy Toole - Spolčení hlupců, Dimitri Verhulst - Úprdelný dny na úprdelný planetě

Ještě dvě ze seznamu: Maggie Stiefvaterová - Mrazení a Ira Levin - Rosemary má děťátko. A i několik knih, které na seznamu nebyly, konkrétně naprosto obrovská kniha Diana Gabaldon - Vážka v jantaru a od babičky Erich Maria Remarque - Stanice na obzoru, Lion Feuchtwanger - Goya

Navíc pár dní před Vánoci jsem dostala naprosto dokonalé vydání Jarmarku marnosti s ilustracemi ve stylu obálky: 

 Ale jeden knižní dárek mě naprosto dostal, i když na seznamu rozhodně nebyl a dokonce jsem se zařekla, že ho nikdy mít nebudu, protože je to naprostá zbytečnost. Jedná se o elektronickou čtečku. Konkrétně krásný model od Prestigia:





Zatím jsem neměla moc příležitosti ji vyzkoušet, ale bylo tam přednahratých 300 knih. Z toho asi 30 v češtině nebo angličtině, takže jsem mohla vyzjistit jak to všechno vypadá a funguje. Navíc dokáže přehrávat hudbu i video (ne, že bych ji na to hodlala používat) a je prostě celá strašně krásná a skvělá a úžasná. Takže sice papírové knihy budou u mě vždy na prvním místě, ale myslím, že i pro tuhle vymoženost nějaké uplatnění najdu.




0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)