Bylo nebylo #11

3. 1. 2012

Dneska je to o prvním dílu Hunger games. Protože hádejte co: já to nevydržela a prostě už jsem nemohla čekat až budu mít dost peněz si je koupit, protože mě strašně nalákaly všechny ty pochvalné recenze, takže ačkoliv to nenávidím, stáhla jsem si elektronickou verzi. Naštěstí díky mé nové čtečce to není tak naprosto příšerné, jako by bylo čtení z notebooku. Každopádně i tak hodlám první díl zakoupit, hned jak budu moct. A teď už k prvním třem větám:

Suzanne Collins - Aréna smrti

Anotace: Vítězství znamená slávu a bohatství. Prohra znamená jistou smrt. Hunger games začínají... V troskách bývalé Severní Ameriky se rozkládá země Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji. Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou. Poslušnost si udržuje kláním Hunger games - zvrácenou televizní reality show, ve které každoročně jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje nedobrovolně bojují o život. Šestnáctiletá Katniss chce zachránit svou sestru, která byla vylosována, a nabídne svou účast dobrovolně. Do hry o přežití se přidávají i lidskost a láska... Dokáže přežít v divočině, když se všichni snaží o to, aby nespatřila další úsvit?

První věty: Když se probouzím, druhá strana postele je chladná. Natahuji prsty směrem k Priminu teplu, ale nahmatám pouze hrubý plátěný povlak matrace. Určitě měla zlé sny a vlezla si k matce. Není divu. Dnes je Den sklizně.
(A samozřejmě si uvědomuji, že není neděle, kdy tahle rubrika obvykle vychází, ale když já na to úplně zapomněla, kvůli těm bláznivým svátkům spojeným s víkendem. To člověka prostě úplně rozhodí.)

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)