Odměna

5. 1. 2012

Co jsem říkala? Že okamžitě potřebuju druhý díl Hunger games. A co jsem si koupila za odměnu za první úspěchy zkouškového? Ano, správně. Vražednou pomstu :) (sice mi v peněžence zbylo 25 korun, ale co na tom, já mám radost)
Suzanne Collins - Vražedná pomsta

Anotace: Jste hladoví po dalším strhujícím čtení? Napínavý příběh dobrodružství, útlaku a romantiky pokračuje! Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?

A teď už hurá na nádraží a další dvě a půl hodiny strávím ponořená do světa Panemu, Katniss a dalších skvělých obyvatel dvanáctého kraje. Stane se skutečně málokdy, že bych se nemohla dočkat cesty vlakem :)

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)