První letošní koupě

2. 1. 2012

Včera jsem dorazila opět do Plzně a dnes, když se obchody otevřely, mé kroky vedly okamžitě do knihkupectví, a tak si můžu odškrtnout první položku z Novoročního knihovzetí:

Laurell K. Hamilton - Obsidiánový motýl

Anotace: V životě Anity Blakeové se vyskytuje hodně netvorů. Někteří z nich jsou lidé. Mezi ně patří i muž jménem Edward, nájemný lovec se specializací na nadpřirozeno. Ten ji požádá, aby mu pomohla vystopovat největší zlo, s jakým se kdy potkala. Cosi, co vraždí, mrzačí a beze stopy mizí do noci. Cosi, čemu se Anita bude muset postavit naprosto sama…
"Jmenuju se Anita Blakeová. Seznamte se prosím s Edwardem... Edward je nájemný vrah. Specializuje se na nestvůry. Upíry, kožoměnce, cokoli si vzpomenete. Jsou takoví jako já, co jedou podle zákona, a pak je Edward, kterého dodržování zákonů a vlastně ani etika nikdy moc nezajímaly. Dává všemu rovnou příležitost. Jsem jeden z mála Edwardových přátel, ale je to jako kamarádit se s ochočeným leopardem. Spává stočený do klubíčka v nohách vaší postele, nechá vás, abyste ho hladili po hlavě, ale stejně vám pořád může kdykoli rozsápat krk…"

 Nový díl Anity. Co dodat. Teď akorát budu muset vynaložit veškerou vůli co mám, abych nezačala číst, protože to by mému učení se na zkoušky rozhodně neprospělo. A jak se znám, tak pokud začnu číst, nepustím ji z ruky, dokud nedojdu na poslední stránku. 

Jenom tak na ní koukám a říkám si, jak je ta obálka vážně naprosto příšerná. Ti lidé vypadají tak uměle. Navíc vážně nechci, aby mi někdo vnucoval, jak asi Anita vypadá. Já si jí umím dost dobře představit sama, děkuju pěkně. A tak přemýšlím, jestli je velké barbarství papírový přebal vyhodit a nechat ji jen černou, krásnou, jednoduchou...

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)