Scary movie

17. 1. 2012

(2000)

Oficiální text distributora: V poklidném americkém městečku začne zničehonic řádit vrah ve známé halloweenské masce a černém kostýmu. Jeho akce ovšem mají velmi svérázný průběh - někdy ho překvapí oběť nečekanou reakcí, jindy se zdrží na marihuanovém večírku, pak ho pro změnu při vraždění předběhne někdo jiný...

 Já nevím, ale já takovýmhle filmům nikdy na chuť nepřijdu. A nemluvím o parodiích. Těch se pár dobrých najde. Jen vážně nesnáším tyhle americké (a ne jen americké) zhovadilosti, které když se nad tím zamyslíte, vlastně ani nemají děj. Staví na přechodu z jednoho vtipu k dalšímu. Kdyby aspoň ty vtipy byly vtipné. Jenže ta větší polovina se může líbit akorát tak nadrženým puberťákům. A z téhle fáze já už jsem naštěstí nějakou dobu venku. U nás je na podobné koncepci postaven třeba Kameňák. A ne, ani ten se mi nelíbil. Kameňák dostal na csfd hodnocení odpad. Scary movie dostane už jen za ten vtip s Dawsonem aspoň tu jednu hvězdičku za snahu. Jinak snad ani nemám co dodat. Snad jen, že lituju, že nesplnili ten slib z plakátu - no sequel (žádné pokračování).

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)