Bylo nebylo #16

12. 2. 2012

Opět je tu neděle a zvhledem k tomu, že mám před sebou četbu Ticha od Beccy Fitzpatrickové, Bylo nebylo by mohlo být tím pravým, co mou četbu odstartuje. Takže, co tu dneska máme:

Becca Fitzpatrick - Ticho (poslední díl série o Patchovi a Noře)

Anotace: Nedorozumění mezi Patchem a Norou je zažehnáno. Společně překonali tajemství svázaná s Patchovou temnou minulostí, smířili dva dosud nesmiřitelné světy a čelili bolestným zkouškám víry a naděje, to vše pro lásku, která má sílu překonat hranice mezi nebem a zemí. Patch a Nora, vyzbrojeni pouze svou bezpodmínečnou důvěrou v toho druhého, se vrhají do zoufalého boje a pokoušejí se zastavit zločince, který má moc navždy zničit vše, o co se snažili, dokonce i jejich vzájemnou lásku. 

První věty: Elegantní černé audi zastavilo na parkovišti před hřbitovem, ale žádný ze tří mužů uvnitř neměl v úmyslu jít vzpomínat na mrtvé. Odbila půlnoc a hřbitov byl oficiálně zavřený. Kolem se plazila podivná, řídká a strašidelná letní mlha jako spáry bloudících duchů. 
..mít teď zrovna vhodné podmínky na čtení (jako třeba čas), okamžitě bych pokračovala, ale Ticho bude muset ještě pár hodin počkat. 
Ale že jsou ty přebaly krásné, že? Taky proto mě tak naštvalo, když mi pes zlikvidoval přebal prvního dílu. Naštvalo a taky dovedlo k slzám. Já si přebaly na knihách většinou chráním, když knihu čtu, nebo půjčuju, obal umístím někam v knihovně a po dočtení ho opět vrátím na knihu. Jednoduchý postup. Až na to, že naše bláznivé štěně si z obalu Zavrženého udělalo hračku na kousání. V tu chvíli jsem myslela, že to ňoumidlo přerazím, ale samozřejmě k ničemu takovému nedošlo. Křikla jsem na ní a pak ho oplakala. Navíc je to o to horší, že se jedná o knihu ze série. Bude to vypadat pěkně pitomě, když jediný chudák bude nahý. Ale tak co se dá dělat.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)