$#*! My Dad Says

20. 2. 2012

(2010)

Popis z CSFD: Ed (William Shatner) je veľmi svojrázny 72ročný, trikrát rozvedený chlap. Jeho dvaja dospelí synovia, Henry (Jonathan Sadowski) a Vince (Will Sasso), sú už na jeho nespoločenské a často politicky nekorektné správanie zvyknutí. Keď Henry, spisovateľ a blogger, už nemôže zatiahnuť nájom, je nútený nasťahovať sa k Edovi, čo vytvára nové problémy v ich vzťahu otca so synom.
Seriál je založeý na odkazoch zo serveru Twitter: Shit My Dad Says, ktorý vytvoril Justin Halpern a pozostáva z hlášok jeho otca Sama.

Takže, chudák Henry se musí nastěhovat zpět ke svému otci Edovi. Ed je zlý, protivný, sobecký a necitlivý parchant, který má svůj život, svůj klid a tak to taky podle něj má zůstat. Nemá nijak rád své děti, nerad s kýmkoliv mluví a na návštěvy vybíhá s brokovnicí. Celé jeho soužití s 27 letým synem se skládá ze zlých poznámek a vtípků na Henryho účet, ten to ale snáší, poněvadž nemá na výběr. Občas do toho zasáhnout ještě Vince se svou ženou, kteří vždy přinesou vlastní dávku vtípků, ale hlavně příležitostí pro Edovy urážky. Ke konci první série se i tihle dva musí k Edovi nastěhovat, takže se situace ještě komplikuje.  Navíc se snaží o dítě, toho už se naštěstí nedočkáme, protože seriál byl po 1. sérii zrušen.
Tak a co můj názor? Bonnie je protivná uječená ženská, Vince je věčně spokojený tlusťoušek, Henry je trapák nad trapáka a Eda už jsem tady popsala až až. Nějaký vtip je vtipný, nějaký přejdete přinejlepším uchechtnutím, ale na zabití času to postačí. Ačkoliv jsem celou první sérii zkoukla, nijak zvlášť mi nevadí, že další už nikdy nepřijde. Za mě tedy *** a adios amigos

A mimochodem (pro ty starší z vás), poznali byste ho ještě?

 

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)