Day 18: Kniha, kterou máš rád/a, ale jsi v rozpacích, když to musíš říct

2. 3. 2012

V rozpacích? Žádná taková není. Za svůj výběr čtiva se nestydím. Nemám proč. Spíše se dmu pýchou, když nějakému ignorantovi mohu popisovat to úžasné kouzlo, které zažívám s každou novou knihou. Ty stovky světů a miliony životů, do kterých jsem mohla vstoupit. Proč ta pýcha? Protože jsem objevila něco, co právě tomuhle konkrétnímu ignorantovi zůstává skryto. I když silnější než pýcha bude asi pocit štěstí. Z toho, že mi nikdo nediktuje co smím a nesmím číst. Nikdo autorům nezakazuje psát o čemkoliv co se jim zlíbí. Žít v téhle době je skutečně velké štěstí a já míním si toho štěstí užívat každý den.
Takže skutečně nemůžu ukázat jednu knihu a říct, že kvůli přečtení téhle se cítím v rozpacích. Žádná taková totiž nemůže existovat.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)