Reading copy Inharitance!!

6. 3. 2012

Blogeři a blogerky, skvělá příležitost! Nyní od Fragmentu získá 50 šťastlivců reading copy Inharitance ke zveřejnění recenze nejpozději do 30.3.!! Co je pro to třeba udělat se dočtete tady: fragment.cz
 

Tak se toho chopte, než bude pozdě :))

1 komentářů:

Ells řekl(a)...

Taky už o tom vím. :D Ale jinak k Terabithii... Alespoň z půlky ti musím dát za pravdu, kdybych tuhle knížku strčila bráchovi, tak nevím, nevím, jestli by ji četl... A to je mu 8. :) Ale zase pro Teenagery mi to přijde moc dětské... Každá kniha je něčím originální, ale v téhle jsem toho moc originálního neviděla... Spíš mi to přišlo jako knížka, kde se popisuje dospívání a k tomu je přidaná špetka fantasy... Kupodivu musím říct, že film je pro mě lepší... Tam tolik nevnímám Jesse jako dítě...

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)