Kouzelná knihovnička #3

16. 4. 2012



Ještě než se pustím do rozepisování jednotlivých částí knihovny a tedy i všech knih, které vlastním, chci vám souhrně ukázat svou knihovnu. Letos na konci února jsem jí maličko přeorganizovala, spousta věcí přibyla a navíc jsem přesunula televizi, takže jsem získala další prostor pro knihy. Zatím ho využívám jen tak symbolicky, ale až nebudu mít další prostor v původních částech, rozhodně plně využiju i tohle.

Hlavní část: 
Tahle část je sice poměrně nedostatečná co se týče kvality uložení mých chudinek knih, ale byl to jediný větší volný prostor. I když ne vždycky byla takhle plná. Našla jsem nějaké fotky, kde je alespoň trochu vidět, jak vypadala dřív. 
Máme tu rok 2006. Je tam vidět opravdu maličké množství knih, nad nimi je dokonce vidět zeď a spodek plakátu (byl to myslím Robbie Williams). Jinak pro představu má hlava je zhruba mezi obrázky Sponge Boba a Mušle. (Ale jinak si té osoby v popředí vůbec nevšímejte).

 Další je tu z roku 2008. Je vidět, že se to trochu rozrostlo. Maličko. Nahoře na poličce je taky trochu vidět moje sbírka žab, která od té doby zmizela do jiné místnosti :). (Opět prosím ignorujte osobu v popředí)

A zpátky do současnosti. Polička v knihovně (sestávající hlavně z dětských knih a knih o které nemám zájem). Jenom tady přibylo Inheritance a S Blbounem do říše pohádek, ty zatím nebylo moc kam jinam dát:


Police vlevo od hlavní části (tady přibyl hlavně obrázek budíku, takže knihy nejsou skoro vidět, ale nebojte, v prohlídce mé knihovny budou hezky vidět všechny):

A nakonec nová část, vpravo od té hlavní. Sem se přesunuly některé knihy, které už jsem měla, přibyly sem nějaké nové a přesunula jsem sem pár dekorací. Bohužel když tak na to koukám, ta lebka, černé knihy a navíc svíčky. Působí to trochu jako oltář, že? To bych asi měla změnit, vůbec to totiž nebyl účel :). Jinak ta černá krabička vzadu vlevo a ty průhledne desky po obou jejích stranách, to je mé rádio (to průhledné jsou repráky):


Tahle poslední fotka je bohužel proti oknu, takže se omlouvám za kvalitu. A prosím ignorujte ta balení kapesníčků, ta by tam být neměla :). Tak to by bylo a brzy se můžete těšit na detailní prohlídku všech těhle částí.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)