Tour de Library #12

28. 4. 2012

Jako poslední zbývá sekce 14. Polička v knihovně, jediném kusu nábytku, který skutečně připomíná knihovnu.

O téhle části knihovny ale mluvit moc nechci. Alespoň zatím ne. Je tam sice spousta knih, ale většina nezajímavých. Navíc jsou ve dvou řadách, takže bych musela všechny ty ve předu vyndat a na to jsem příliš líná. Hlavne ale jde o to, že tahle část knihovny je taková zapomenutá. Využívám ji nejméně, protože obsahuje většinou dětské knížky a pár dívčích románů. Jediné, co se na ní poslední dobou mění je počet igráčků vepředu. Už jich mám celou rodinku - automechanika, zdravotní sestru, kluka bez bližšího určení, cestovatelku, pošťáka a paní učitelku. Jinak tu najdete už jen hodiny ve tvaru žáby - pozůstatek někdejší žabí sbírky. A úplně nejdál vlevo je zarámované přáníčko, které jsem dostala k prvním narozeninám.
Jinak z knížek je tu momentálně zajímavé jen nahé vydání Inheritance, potom můj první recenzní výtisk - S blbounem do říše pohádek a ještě kousek dál vlevo krásné malé vydání Babičky. Tu jsem si koupila v antikvariátu docela nedávno. Za prvé proto, že Babičku by měl mít doma každý správný vlastenec, potom proto, že jsem jí (já ostuda) ještě nečetla a hlavně, protože se mi strašně líbilo tohle vydání. Je totiž moc pěkně ilustrované a na ilustrace já jsem prostě úchyl :).

V téhle části bych chtěla také říct, že mě sepisování všech mých knih strašně bavilo. Také doufám, že vás zaujalo něco z mé kolekce a pokud máte zájem o recenzi na některou z mých knížek, stačí říct a pokusím se vám vyhovět. Hlavně jsem si totiž uvědomila, že na přečtení zatím čeká neskutečné množství mých knih, a že budu muset pořádně napravovat. Do teď jsem netušila, že je jich tolik. Na druhou stranu to ale beru jako pozitivní věc. Kdykoliv, když něco dočtu, mám ještě na dlouhou dobu k dispozici velký výběr kandidátů na přečtení. Jinak uvažuju, že když jsem teď zdokumentovala téměř celou mou malou kolekci, mohla bych se také zapojit do nějaké formy chvástačky, kde bych vás vždy seznámila s novými přírůstky. Také ještě zbývá pár knih, které mám na koleji, a tudíž do Tour nebyly zapojeny. Celkem je jich tu 16 (když nepočítám slovník a starou učebnici němčiny). Z těch šestnácti je mimochodem 7 nových (zase jednou jsem si dovolila jít do Levných knih - to jsem neměla dělat). A jednu z nich vám detailně představím, až se dostanu k foťáku (z mobilu ty fotky nestojí za nic), protože z té mám neskutečnou radost. Je to zase jedna ze vzácností, které se nikde nedají sehnat, ale já jednu mám a co nejdřív vám jí ukážu.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)