Bylo nebylo #24

13. 5. 2012

Tak, opět je tu neděle (nějak podezřele to utíká). Minulý týden jsme tu měli spešl vydání Bylo nebylo, ale teď se snad vrátíme zpět k normálu. Mé čtení se teď zase trochu pohnulo, protože jsem narazila na dvě neuvěřitelně čtivé knihy po sobě - Žena v černém a Nebezpečná láska. A protože jsem si slíbila, že se také pokusím zdolat ty hory dosud nepřečtených knih v mé knihovničce, rovnou jsem se na to vrhla, takže dneska to je:

Zoë Hellerová - Zápisky o skandálu

Anotace: Když Sheba Hartová nastoupí na londýnskou střední školu St George’s jako učitelka keramiky, postarší a osamělá Barbara Covettová vycítí, že našla spřízněnou duši. Barbara však není jediná, koho Sheba přitahuje. Zanedlouho se Sheba zaplete do tajného milostného vztahu s jedním ze svých studentů. Když jejich známost vyjde najevo a Shebě se zhroutí manželství, Barbara se jí rozhodne ujmout. 

První věty: Nedávno u večeře vyprávěla Sheba o tom, jak se s mladým Connollym poprvé políbili. Většinu z toho jsem už samozřejmě předtím slyšela, protože v celé té záležitosti s Connollym je jen málo věcí, které mi Sheba několikrát dokola nepřevyprávěla. Tentokrát ale přišla s něčím novým.

Docela dobrá kniha a stylově a atmosféricky :) úplně jiná než mé nedávné čtivo. Zatím jsem zhruba v polovině a vážně se mi líbí, i když není psaná tak čtivě a akčně, jako jsou třeba knihy žánru YA. Tahle je taková vyzrálejší, vážnější a také pomalejší.
Jinak jen ještě detail z mého života - za zhruba tři týdny mi začínají státnice, takže pokud teď nějakou dobu nebudou články každý den, nelekejte se - prostě a jednoduše není čas (a to vážně na nic).

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)