Nerd girl problems #2

3. 5. 2012

Protože by byl jeden příspěvek moc dlouhý, rozhodla jsem se své oblíbence z Nerd girl problems rozhodit do dvou článečků. Takže tady máte zbytek:

Nejlepší dva na konec :). Ačkoliv číslo 195 nevidím tak úplně jako problém. Problém je to pro ostatní, kteří se mě snaží vytáhnout třeba dobrovolně sportovat. Pche.
Jinak musím uznat, že je jich spousta, které jsem prostě nepochopila, takže ještě mám naději. Nejsem úplný nerd. A pak je jich taky spousta, které jsem sice pochopila, ale nevztahují se na mě - to jsou ty, týkající se spolužáků neustále otravujících při testech a podobné problémy pro přechytralé lidi, nebo lidi, kteří jsou považováni okolím za nejchytřejšího ve třídě. S tím já naštěstí (?) problémy nemám. Tak to je vše přátelé. V komentech se můžete podělit o své oblíbence :)

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)