Plánovaná výluka

18. 5. 2012

Takže. Doufala jsem, že tento krok nebude nutný, ale ukázalo se, že se tomu prostě nevyhnu. Ačkoliv je pro mě blog velice důležitý a vážně mě baví vymýšlet všechny ty články a dělit se s vámi o své názory a semtam nějakou tu myšlenku mimo, momentálně bude muset chudák jít stranou. Za přesně 18 dní začínají mému oboru státnice. Zatím nevím přesné šibeniční datum pro mou konkrétní osobu, ale 5.6. to prostě vypukne a nic tomu nezabrání. Z toho důvodu posledních pár dnů studuju jako šílená a studovat budu až do soudného dne. A jelikož jsem poněkud podcenila přípravu, studuju od rána až pozdě do večera, abych to vůbec stihla. Tím bohužel nezbývá čas na mé obvyklé volnočasové zábavy - čtení, filmy, seriály. A protože studium je pro mě přecijen trochu důležitější než blog, bude blog procházet plánovanou výlukou spojenou s omezením provozu a to s okamžitou platností.
Zítra ještě jedu na svět knihy - to si prostě nemůžu nechat ujít, takže se s vámi v neděli podělím o své pocity a zážitky. Dokončím sérii dumání, takže v pondělí také na prázdno nevyjdete a první středu v červnu (6.6.) se budete moct těšit na mé soukromé meme - Knihy, ke kterým se vracím. 
Pokud bych si našla čas na nějakou knihu nebo film, rozhodně se s vámi podělím o svůj názor, ale moc bych s tím nepočítala. Poslední dobou se totiž snažím maximálně omezit přísun nepotřebných informací do mozku, aby se mi tam udrželo co možná nejvíc učení. Mohu vám ale slíbit, že hned jak odstátnicuju, okamžitě se vrátím k běžnému provozu alespoň jednoho článku za den. A za vaši trpělivost vás také náležitě odměním - 26. června mám totiž narozeniny a navíc 26. - 28. budou probíhat promoce, kterých se doufejme budu moci zůčastnit. Pokud tedy bude co oslavovat, rozhodně si pro vás připravím soutěž o nějaké pěkné knihy. To vše je ale ještě strašně daleko, takže zatím se loučím. Tímto článkem jsem vám chtěla jen dát vědět na čem jste, co se děje a že jsem na vás nezapomněla.


0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)