Bylo nebylo #27

10. 6. 2012

Další neděle je tu a já vás výtám u své reedice známého meme Bylo nebylo. Momentálně dočítám Divergenci, ale ačkoliv to většinou nedělám, začetla jsem se ještě do druhé knihy. Po příjezdu domů z koleje jsem našla dáreček od rodičů, v podobě pěti knih. A ačkoliv mezi nimi je i můj milovaný Hemingway v nádherném novém vydání, neodolala jsem něčemu úplně jinému:


Danny Willis - Goblini: Říše na okraji

Anotace: Vítejte v Grrymu, říši na okraji - domově goblinů. Je to svět nevídané krásy, plný těch nejúžasnějších, ale zároveň i nejhrozivějších tvorů, jaké si lze představit. A nyní ti nejhorší z tvorů žijících v Grrymu - trollové - upřeli svoji pozornost na Zemi. Toto je poselství Velkého goblina. Varování. Výstraha. Volání do zbraně.

První věty: Dovolte, abych se jaksepatří představil. Jsem Albrrek Meendle Gongggbonckle (vyslove albrek míndl gon-gg-bonkl), Velký goblin, Nejvyšší kancléř království Gibitt, Střážce Zlatých klíčů dračích znalostí, Trojnásobný Mistr maggije, Velký krotitel divokých tvorů z Makbú, Rytíř řádu Černých draků, Velitel Legie Rudých polobotek, Bojový mág Jeho Šedé Eminence, Lovec trollů, Soukmenovec obrů z Miia a nyní i Velvyslanec všecho lidstva. Stejně jako všichni goblini i já jsme velmi hrdý na svůj zevnějšek (podle mě drahokamy zkrášlí každý oděv), ale jen při velmi zvláštních příležitostech, jako je tato, nosím oficiální hábit amocný Dračí vysoký kloubouk, který mi byl postoupen Řádem Velkého goblina.

Rozkošná knížka. Celkem má 27 stran a je plná různých skrytých informací za vyklápěcími částmi stránky a podobně. A taky spousty obrázků. Takové miluju. Mám už doma z jiné edice Egyptologii a Mytologii. Ty jsou samozřejmě především informativní, zatímco tahle je jen tak pro zábavu. :) Takže jsem se do ní musela hned pustit, to je přece jasné. A ačkoliv mám konečně svého vlastního Starce a moře, Goblini mi udělali asi největší radost. To je totiž pořádně důstojný dárek za získání titulu :)

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)