Bylo nebylo #34

29. 7. 2012

Další neděle se přiřítila jako divoká voda a já budu zase jednou otravovat s mým oblíbeným meme Bylo nebylo. Původně jsem zamýšlela zapojit Erebos, který jsem včera dočetla a na který můžete zítra čekat recenzi. Nakonce jsem se ale rozhodla pro Spící město, které na přečtení čeká teď. A to prosím z jednoduchého důvodu: Erebos všichni znají a tudíž jeho představování pomocí prvních několika vět nemá nejmenší smysl. Spící město je ale známé rozhodně méně a zatím vypadá, že si místo v Bylo nebylo rozhodně zaslouží, takže:

Martin Vopěnka - Spící město

Anotace: Vydejte se na dobrodružnou cestu do světa, kde všichni rodiče spí a kde začíná nemilosrdný boj o přežití dětí ve světě ostatních dospělých... 

První věty: První se probudil malý Samuel. Otevřel oči a zjistil, že oknem z ulice se už do pokoje dere spousta denního světla. Odkopl ze sebe peřinku a posadil se na posteli - dychtivě, nedočkavě.

Tak to je začátek Spícího města. A musím upřímně říct, že jsem zvědavá co bude dál. Kdo je Samuel? Na co se tak těší? Navíc je kniha překvapivě modrá. A to doslova. Text, ilustrace, všechno tmavě modré, takže vypadá ještě zajímavěji. No, jednoduše se nemůžu dočkat. Vy se v nejbližších dnech porozhlídněte po recenzi, protože tohle vypadá, že půjde opravdu rychle. A teď mě prosím omluvte, musím jít číst.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)