Mad about you

26. 7. 2012

Popis z CSFD: Paul Buchman (Paul Reiser) a Jamie Stemple Buchman (Helen Hunt) jsou mladý ambicózní pár z New York City, který řeší své každodenní spletité "novomanželské situace" po svém. Neustálé hašteření a popichování je tu na denním pořádku...
Tento americký sitcom si získal srdce milióny diváků po celém světě svým neotřelým a laskavým humorem. Oba hlavní protagonisté obdrželi za každý díl poslední série $1mil.

Starší seriál, pocházející ze stejné doby jako Přátelé, dokonce se také odehrává v New yorku, ale z nějakého důvodu není tak známý ani oblíbený. U nás na něj můžete narazit pod názvem Jsem do tebe blázen a  pokud ho neznáte, rozhodně ho zkuste. 
Hlavní postavy jsou Paul a Jaime. Na začátku seriálu jsou novomanželé a my sledujeme, jak se srovnávají se svým novým společným životem. Vidíme prvotní štěstí, první krizi i návrat k sobě a první dítě a to vše v celkem sedmi sériích po zhruba dvaceti dílech. Jedná se o komediální seriál a můžete mi věřit, že se skutečně nasmějete. Helen Hunt a Paul Reiser vytvořili skvělé postavy, navíc doplňované spoustou dalších. Máme tu manželský pár Fran a Marka, Paulova bratrance Iru, sestru Jamie Lisu, rodiče obou novomanželů a nebo třeba pána na venčení psa - Nata. V seriálu také hraje Lisa Kudrow servírku Urshulu, dvojče Phoebee z přátel. Právě ta je hlavní zápletkou v crossoveru obou seriálů, o kterém jsem mluvila už v článku Crossover seriálů.
Jedná se prostě o obyčejný život obyčejného manželského páru. Podaný je ale naprosto neobyčejně vtipně. Vážně. Ale radši než abych vám tady popisovala, jak úžasně vtipný seriál to je, prostě se podívejte na část jednoho dílu rovnou tady a teď:

Navíc naprosto zbožňuju úvodní znělku, tu už sem ale dávat nebudu, prostě se podívejte na seriál a užijte si jí tak jak se má. Jediné, co mi na Mad about you trochu vadí jsou hvězdní hosté. Tvůrci totiž vybírají povětšinou osobnosti, které u nás nejsou známé a jestli jsem to správně pochopila, nechávají jim poměrně volnou ruku v tom, co v seriálu předvedou, aby ukázali to, co jim jde nejlépe a čím jsou známí. Tyhle části ale potom působí tak nějak nadbytečně a já bych je vždy nejradši přeskočila, protože ty lidi prostě neznám a nepřijdou mi vtipní. Hvězdné návštěvy ale naštěstí nejsou nijak časté, takže si většinou můžete vychutnat Mad abou you tak, jak má být.
 

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)