Postcrossing #3

30. 8. 2012

Další várka pohlednic je tady! O postcrossingu jsem psala obecně v tomhle článku. Od té doby se rozšířil po knižní blogosféře jako oheň a o pohledy už se dělí hned několik blogerů a já mám opravdovou radost, i když to nebyla tak úplně moje zásluha. Myslím, že lví podíl na tom má Vendea z Vendea's dream world of books. Tentokrát jsem se rozhodla ukázat vám některé barevné a další z mých nejoblíbenějších černobílých, takže jdeme na to, máme spoustu práce.


Tenhle pohled přišel z Běloruska od 17ti leté slečny, která se mi svěřila s přáním jít na univerzitu, douvám, že se jí to splnilo. Co na pohlednici je ale netuším, azbuku jsem se nikdy neučila a tudíž mi dělá poněkud problémy přečíst si nápis na ní.

Jarní kvítí dorazilo ze Švédska. Původně jsem měla trochu problém určit, jak pohlednice patří, ale i tak je opravdu povedená. Slečna Camilla, která mi pohled poslala se věnuje geochachingu a také se zrovna chystala na dovolenou, doufám, že se jí vyvedla :)

Dál tu máme můj první Taiwan. Krásná pohlednice, zobrazující údajně opravdu slavnou vlakovou zastávku v Taiwanu. Já osobně si tedy nevybavuju ani jednu vlakovou stanici, která by byla vyloženě slavná, ale na druhou stranu, proč by ji jinak dávali na pohlednici, že?

Tenhle složený krasavec je z Litvy a slečna, která mi ho poslala prý ráda čte, a to hlavně knihy o 2. světové válce a potom z 16. a 17. století. Ta by do naší malé komunity hned zapadla. Jinak podle tohohle pohledu je Litva zemí netušených krás. Možná bych se tam mohla jednou podívat. 


Tenhle pohled je ručně vyrobený, ale opravdu povedený a přišel z Běloruska. Jeho odesilatel se moc nerozepisoval, napsal jen Greetings a Happy postrcrossing. Na druhou stranu ale překřtil Boženu Němcovou na Nemocovou. Asi podle hesla, písmenek není nikdy dost :)


U tohohle pohledu se pořád nemůžu rozhodnout, jestli se mi líbí nebo ne. Rozhodně je zajímavý. Poslal mi ho mladý pár studentů přímo z Moskvy a velice sympaticky mi popřáli: "Have a nice day everyday!"


Jako přechod mezi barevným a černobílým světem jsem zvolila pohlednici s názvem Little Mary Poppins, která by se sice dala považovat za černobílou, ale je laděná do hnědých tónů. Poslala mi ji matka dvou zlobilů z Litvy a protože pohlednici posílala 5 dní před mými narozeninami, také mi rovnou popřála. To mě opravdu potěšilo.


A nakonec si dáme jednu z mých oblíbených. Opět vlaková stanice z Taiwanu, ale tentokrát opravdu vyjímečná. Slečna, která mi ji poslala ji totiž sama vymyslela, vytiskla a nechala z ní udělat profesionální pohlednici. Už to by z ní udělalo vyjímečnou, ale ona je navíc ještě strašně krásná. Alespoň mě se opravdu líbí. 

A jak se mé pohlednice líbily vám? Tentokrát jsem vás ušetřila těch opravdu ošklivých, ale příště se máte na co těšit. Mám tu některé lahůdky, o které se s vámi prostě musím podělit. Zatím jen přeji Happy postrossing and have a nice day everyday!

4 komentářů:

Myanmar řekl(a)...

Taky jsem si toho vzestupu postcrossingu všimla .) Je to docela zajímavé - byly doby, kdy o tomhle projektu nikdo nevěděl, a připadala jsem si trochu jako exot, ale dnes už se mi i vběžné životě občas naskytne otázka: "Děláš postcrossing?" :)

Ty pohledy jsou krásné, hlavně ty poslední koleje :) žádný "handmade" podled jsem ještě nedostala, ale na to, jak na to lidi nadávají, mi připadá opravdu pěkný! :)

annejude řekl(a)...

Tenhle projekt mi připadá čím dál víc zajímavý, obzvlášť při pohledu na ty krásné kousky z celého světa:)

Můžu s určitostí říct, že ta šestá pohlednice se mi opravdu moc líbí a ta poslední v sobě skrývá určité kouzlo:)

Vendea řekl(a)...

Ty černobílé pohledy jsou fakt super :) A děkuju, ani si neymslím, že bych něco moc udělala :D Jen jsem svým zapálením nakazila ostatní

Celá sbírka je luxusní a určitě se těším na další :)

Ohana řekl(a)...

Myanmar: tak to se mi ještě nestalo, ale je fakt, že alespoň na tom internetu už ho člověk občas potká..

annejude: začínám mu asi přicházet na chuť..možná ho přeci jen vezmu na milost

Vendea: ono nemusíš udělat moc, stačí, když někdo z vás známějších blogerek napíše o nějakém projektu - já už jich dělala několik, které se začaly šířit až po dlouhé době díky někomu známějšímu - jako právě postcrossing nebo boom posledních pár měsíců s 30 day book challenge

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)