Vítězové soutěže

16. 8. 2012


Páni, tyhle články píšu vážně moc ráda. Tenhle je sice teprve druhý, ale dělá mi to strašnou radost. Jak nejspíš víte, 2. srpna měl můj blog narozeniny. Protože ale blog neocení dary, které bych mu na oslavu této události mohla dát, rozhodla jsem se obdarovat vás. Mé finanční možnosti ale bohužel nejsou neomezené, takže musím vybrat pouze dva obdarované.
Jak se dalo předpokládat, soutěže se nezúčastnilo tolik lidí, jako posledně. Mohly za to samozřejmě ceny, které nejsou tak známé a čtenářsky atraktivní. Přesto si ale myslím, že radost výherkyním udělají. Ano, já už výherce znám. Nebudu tedy napínat a dokecám si své až na konci. A kdo měl to štěstí?

Každé řešení má svůj problém vyhrává:

Makina 
(vstup č. 94 - Řekni to ostatním) 


Jak si žijí nebožtíci vyhrává:

Lady McFly
(vstup č. 36 - Kdo jsi?)

Oběma výherkyním gratuluji a hned odesílám e-maily, abychom se mohly domluvit, kam mám balíčky poslat. Také chci ještě jednou poděkovat všem za gratulace a vám, kteří jste nevyhráli můžu bohužel jenom popřát větší štěstí příště. A kolik že vás bylo? Zaznamenala jsem přesně 100 vstupů od 23 lidí. To je docela pěkné číslo, nemyslíte? Mě se rozhodně líbí hodně. Na závěr bych ještě chtěla poděkovat každému, kdo na můj malý, nedůležitý blogík zabloudil a ztratil trochu času s těmi bláboly, které tady vypouštím do světa. No vážně, proč by vás měl zajímat můj názor na cokoliv? :) Zdá se ale, že některé skutečně zajímá a dokonce natolik, že se vracíte, zanecháváte komentáře a i když už to dělám rok, stále mě to právě díky vám všem mým čtenářům baví. Proto vám slibuju, že se dočkáte mnoha dalších článků a doufejme, že i soutěží. Kdy bychom si měli zasoutěžit příště? A o co? Zkuste navrhnout ceny, o které byste opravdu hodně stáli a já už najdu příležitost, kterou můžeme využít k oslavě. Jinak už zmlknu, jen chci ještě připomenout, že stále máte možnost koupit si na mém bazárku spoustu knih za nízké ceny. Cestu k němu najdete v menu, nebo případně můžete proskočit rovnou tudy.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)