Bylo nebylo #39

2. 9. 2012

Víte co je skvělý pocit? Když máte dostatek hotových článku pro svůj blog na celý příští týden. Neberte mě špatně, blog miluju a kdyby mě nebavilo psát každý den, nedělala bych to. Teď se mi to ale tak sešlo, že jsem rychle po sobě přečetla několik knih, sešly se mi různé pravidelné rubriky a navíc jsem dokoukala několik seriálů, takže skutečně mám o čem psát. Navíc jsem o víkendu zase byla sama doma, takže jsem měla klid na přemýšlení a sepsala to všechno víceméně jedním vrzem. Každopádně opět je tu neděle, zítra začíná škola a jistě vám udělá radost, že já v pondělí budu spát alespoň do 11 dopoledne. Teď je ale čas na Bylo nebylo, notoricky známou rubriku, ve které já osobně píšu první tři věty z knihy, kterou právě čtu. Tentokrát je to:

Anna Godbersenová - Luxus

Anotace: Život v přepychu Půvabné dívky v krásných šatech, které se baví až do svítání na večírcích, neodolatelní mladíci s prohnaným úsměvem a nebezpečnými úmysly. Drobné lži, temná tajemství a skandální vztahy. Takový je Manhattan v roce 1899… Manhattanské společenské scéně vládnou Elizabeth a Diana Hollandovy. Když zjistí, že jejich postavení je velice vratké, náhle všichni představují hrozbu pro jejich šťastnou budoucnost. Tenhle vzrušující výlet do věku nevinnosti, který se odehrává ve světě bohatství a klamu, má ovšem k nevinnosti nesmírně daleko.

První věty: Elizabeth Adora Hollandová byla během života proslulá nejen svou krásou, ale také mravnou povahou, takže se dalo předpokládat, že po smrti bude zaujímat vyvýšené sedadlo s obzvlášť dobrým výhledem. Kdyby se 8. října dopoledne dívala Elizabeth ze svého místa na nebesích dolů na svůj pohřeb, potěšilo by ji, že se s ní přišly rozloučit všechny význačné newyorské rodiny. Celou Broadway zaplnily svými kočáry, které táhla černá spřežení, a důstojně směřovaly k nároží 10. východní ulice, kde stál kostel Milosrdenství.

Hmmm, knížka, která začíná smrtí. Ta bude rozhodně zajímavá. A navíc můj milovaný New York. Recept na úspěch zaručen. Teď jen doufám, že mě nezklame. A co vy? Zaujaly vás první věty Luxusu?

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Po Luxusu jsem už pokukovala, zaujala mě obálka, teď si mě ale přesvědčila, že si ji budu muset přečíst!

pampeliskove chmyri řekl(a)...

Hmm... Mě zase třeba obálka nezaujala vůbec, ale ten obsah vůbec nezní špatně. Třeba někdy... Možná jako odpočinkovku, až budu mít věcí nad hlavu a budu mít chuť raději číst.

Ohana řekl(a)...

Martheen: já sice ještě pořádně nezačala, ale pochybuju, že by zklamala

Pampeliškové chmýří: tahle obálka tě nezaujala? náročný čtenář..smím se zeptat jaká je jedna z těch tvých oblíbených?

Lenny řekl(a)...

Mně také třeba tato obálka nic neříká. :D Já jsem spíš na obálky typu První přichází tma nebo Poslední vlkodlak - prostě jednoduché a krásné. Ovšem díky knize Pád jsem se poučila že podle obálek se řídit nemohu - krása klame. Anotace této knihu vcelku zajímá, ale že bych si jí prostě musela přečíst, takový dojem z knihy zase nemám. Ovšem jsem moc zvědavá na recenzi. :) Třeba změním názor. :)

Ohana řekl(a)...

Sice jsem si obě tyhle knížky musela najít, ale obálky mají opravdu krásné...a souhlasím, že Pád klame tělem, tahle ale zatím vypadá, že nebude vůbec špatná :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)