Bylo nebylo #41

16. 9. 2012

Páni, tenhle týden jsem pořád tak nějak zmatená, že mi nejdřív vůbec nedošlo, že už je neděle. Přemýšlela jsem jaký článek tentokrát zveřejnit, jestli recenzi na seriál nebo radši knížku, taky film už tu dlouho nebyl žádný, ale potom mi naštěstí došlo, že je vlastně čas na Bylo nebylo, takže tady ho máte:

Rick Riordan - Percy Jackson: Prokletí titánů

Anotace: Že mám moc po svém otci, bohu moří Poseidonovi, už víš... Že patřím do Tábora polokrevných už taky víš... Ale na spoustu otázek neznám odpovědi ani já. Kam se poděla bohyně Artemis? Jaké nebezpečné a záhadné příšeře byla na stopě? Mám na sebe vzít děsivé Titánovo prokletí, kterým by se naplnilo proroctví Orákula? Jsem Percy Jackson a vydávám se se svými přáteli z Tábora polokrevných na další výpravu do mytologického světa. Vezmeme tě s sebou, chceš?

První věty: V pátek před vánočními prázdninami mi máma sbalila věci na noc a pár vražedných zbraní a odvezla mě do nové internátní školy. Po cestě jsme vyzvedli mé kamarády Annabeth a Grovera. Z New Yorku to byla do Bar Harboru osmihodinová jízda.
(Jedna drobná skutečnost byla v prvních větách změněna, abych zabránila drobnému spoileru, takže kdo knihu četl, nedivte se.)

Samo o sobě možná nic moc první věty, ale člověka hned napadne kam to jedou a když navíc prozradím, že se první kapitola jmenuje "Má záchranná akce dopadne úplně pod psa", už jste určitě zvědaví, o co tedy vlastně jde. Jinak pro ty, kteří nevědí, Prokletí titánů je třetí díl téhle série. Možná by dávalo větší smysl sem dávat jenom první díly sérií, ale mé pravidlo je dát sem knihu, kterou zrovna čtu, takže tentokrát je to díl třetí. Jen doufám, že mi odpustíte. Na předchozí díly najdete na blogu recenze - Zloděj blesku tady a Moře nestvůr zde.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)