Nakladatelský maraton #13

28. 9. 2012


Máme tu další díl Nakladatelského maratonu. Jedná se o projekt Verči z Books and smile a víc se o něm dočtete tady. V podstatě jde o to, vyfotit a sepsat všechny knihy, které máte od určitých nakladatelů. Tenhle týden už je výběr úplně na mě, protože další nakladatelství nebyla na seznamu. Tentokrát bude nakladatelství víc, protože od každého je knih méně a snažila jsem se vybrat ta nakladatelství, od kterých se knihy alespoň trochu žánrově shodují. Začneme nakladatelstvím Talpress:


Terry Pratchett - Barva kouzel
Terry Pratchett - Lehké fantastično
Fabrice Colin - Quartek!
George R. R. Martin - Hra o trůny

Dále tu máme Poutníka:


Jiří Kulhánek - Povídky
Jiří Kulhánek - Stroncium
Jiří Kulhánek - Divocí a zlí: Temný prorok, Kříže
Jiří Kulhánek - Noční klub 1. a 2. díl
od Kulhánka už mám potom jen nejnovější Vyhlídku na věčnost, ta je ale od nakladatelství Crew

A nakonec nakladatelství Triton a Epocha:


Laurell K. Hamilton - Anita Blake:
Provinilé slasti
Rozesmátá mrtvola
Cirkus prokletých
Kavárna šílenců
Krvavé koleno
Smrtící tanec
Zápalné oběti

Modrý měsíc
Obsidiánový motýl
Narcis v řetězech

Tenhle týden rozhodně doporučuji Hru o trůnu, kterou ale určitě všichni znáte alespoň z doslechu. Rozhodně si hodlám v nejbližší době pořídit další díly. Potom cokoliv od Kulhánka, což je jeden z mých nejoblíbenějších spisovatelů a jen mě mrzí, že nemůžu mít všechny jeho knihy ve své knihovničce. A nakonec rozhodně sérii o Anitě Blake od Hamiltonové, kterou jsem si (očividně podle počtu dílů) opravdu oblíbila. Poslední díl sice trochu zklamal, ale 11., který  vyjde v říjnu by měl prý být zase lepší, tak uvidíme.

5 komentářů:

Martin řekl(a)...

Tak to jsou parádní knihy. Pratchett je můj oblíbený autor, Hru o trůny od Martina si chci už nějakou dobu alespoň přečíst (pak snad i dokoupit) a samozřejmě Kulhánek - srdcová záležitost. Nejradši mám Noční klub.

Ohana řekl(a)...

Pratchett mě silně zklamal..četla jsem od něj pár dílů Zeměplochy v náhodném pořadí a pak se rozhodla vzít to od začátku, ale nejsem schopná se prokousat prvním dílem - Mrakoplaš mě nějak nebaví.
Jinak Hra o trůny je úžasná, někde je tu na ní nadšená recenze a chystám se brzy koupit druhý díl a s Kulhánkem ti asi udělám radost ve středu..vybrala jsem si Noční klub do říjnových Knih, ke kterým se vracím, ale musím říct, že napsat na to smysluplnou recenzi byla docela fuška :D

Kaya řekl(a)...

Hra o trůny je skvělá, chystám se dočít i zbytek dílů co na mě koukají z poličky. A Anitu sem si taky dost oblíbila... jo a 11. díl už vyšel, včera jsem si pro něj byla v knihkupectví a co nejdřív se na něj vrhnu :)

Ohana řekl(a)...

Vážně? psali, že má vyjít až v říjnu a navíc 10. díl vyšel o měsíc později, takže mě ani nenapadlo se dívat už teď..to je skvělá zpráva :)

Kaya řekl(a)...

Oni prohodili vydání Anity a Merry - takže Anita vyšla teď a Merry vyjde v říjnu :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)