Vyhodnocení Zpěvavého léta

4. 9. 2012


Je to smutné, ale je to tak. Léto je pryč, škola začala a i to počasí se přeladilo na podzim. Já třeba mám podzim ráda, ale to je jiná povídání na jindy a teď jsme tady kvůli zpěvavému létu. Spousta blogerů se zúčastnila tohoto zajímavého projektu, ale vy ho možná ještě neznáte, takže nejprve vysvětlím, o co vlastně šlo. 
Zpěvavé léto je projekt organizovaný Syki z Knižního doupěte. Ta nám na celé léto odjela kamsi za oceán, ale aby se nám moc nestýskalo, zanechala nám na památku malý projektík, který měl blogery i čtenáře zabavit na celé léto. Její původní článek najdete tady, ale vlastně jde o to, stanovit si cíl - kolik knih chcete od června do konce srpna přečíst a potom ke každé knize napsat hodnocení a vybrat píseň, která vám s ní nějak koresponduje. Může se jednat o píseň, kterou jste při čtení četli nebo která se vám stylem nebo textem hodí ke knize ať už pocitově nebo doslova. Vidíte? Jednoduché a zábavné.
Každý si tenhle projekt pojal po svém. Já třeba jsem ke každé knize za recenzi připsala "Dodatek Zpěvavého léta" a tam sdílela video z youtube a samozřejmě do původního článku jsem sepisovala všechny knihy i s hodnocením a odkazem na youtube. Jiní ale psali přímo samostatné články, kde vysvětlovali proč zrovna tahle píseň. To jsem původně také chtěla dělat, ale přišlo mi, že je neskutečně těžké vysvětlit u některých písniček proč jsem vybrala zrovna tu a ne nějakou úplně jinou. 
Každopádně, můj cíl byl poněkud skromný. Netušila jsem, jak moc se mi bude chtít číst a navíc velká část června byla zabitá školou a podobnými zábavnými aktivitami, takže jsem si moc nevěřila. Vybrala jsem si metu 15 knih - sýkora lužní. A jak to dopadlo?


Nakonec jsem přečetla 26 knih a dosáhla tak na metu sýkora parukářka s náběhem na sýkoru uhelníčka. Jsem na sebe opravdu pyšná, protože jsem nejenom překonala svou metu ve Zpěvavém létu, ale také nedávno splnila metu 50 knih za rok 2012 na goodreads.

2012 Reading Challenge
2012 Reading Challenge
Lenka has
completed her goal of reading 50 books in 2012!
hide



Uvažovala jsem o jejím zvýšení, ale rozhodla jsem se, že to není nezbytné. Uvidím, kolik nakonec splním a ještě překročím. Jinak protože všechny přečtené knihy (prvních 15 i s písněmi) jsou už napsané v původním článku o Zpěvavém létu, nebudu je sem znovu kopírovat. Podívat se ale můžete, pokud budete následovat tenhle odkaz. A jak jste si vedli vy? Dosáhli jste na svou metu? Jste spokojení s výsledkem? Pochlubte se..

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)