Hellcats

2. 10. 2012

Popis z CSFD: Marti studuje práva na univerzitě Lancer v Memphisu, ale jen díky stipendiu. Ve chvíli, kdy o něj přijde, je její další studium ohroženo a jí nezbývá nic jiného než získat co nejrychleji jiné. Když zjistí, že i roztleskávačky, které si říkají Hellcats, mají svá stipendia, rozhodne se zkusit stát se jednou z nich, ačkoli je nesnáší. Díky svému neotřelému vystoupení na konkurzu a tomu, že dříve dělala gymnastiku, se jí podaří dostat se do týmu, ale tím její problémy nekončí. Některým roztleskávačkám je trnem v oku a její místo v týmu, a tudíž i stipendium, možná nebude tak jisté, jak čekala. Navíc kvůli škrtům dostane celý tým roztleskávaček nůž na krk – musí se umístit v národním kole, jinak je zruší.

Tenhle seriál mě silně zklamal. Očekávala jsem lehkou komedii o pitomých roztleskávačkách, ke kterým se z donucení přidala odhodlaná antiroztleskávačka, aby dostala stipendium. Šance na komedii se rozplynuly už když jsem viděla, že seriál má 40 minut. Nevadí, bude to tedy drama o roztleskávačských soutěžích. Taky ne. Tohle je totiž takový mišmas. Část je skutečně o soutěžích, mnohem větší část je ale o vztazích a další obrovská část je o případu, na kterém hlavní hrdinka Marti dělá v rámci jedné ze svých hodin práva. Nakonec je z toho tedy nepovedená kombinace Ally McBeal, nějaké tuctové telenovely s kapkou Sedmého nebe a završené je to trošičkou Make it or brake it. Ani jedna část ale nemá dostatek prostoru, takže výsledek je skutečně tradiční. 
Marti se kvůli stipendiu skutečně přidá k nenáviděným roztleskávačkám, kterým se se svým kamarádem Danem vždy smála. Okamžitě ale zapadne, přestane jimi pohrdat a uvidí, že se skutečně jedná o vážné sportovce. S holkou, se kterou se v prvním díle pohádala do krve se okamžitě skamarádí a navíc Dan s ní začne chodit. Později se ale ukáže, že Dan miluje Marti a ta se tedy musí rozhodovat mezi svým dávným kamarádem a novým přítelem (roztleskávačem) Lewisem.  Do toho všeho navíc Marti pracuje na osvobození jednoho vězně, který překvapivě tvrdí, že je nevinnen. Důkazy ale chybí a svědecké výpovědi se buď ztratily, nebo je svědci změnili. Vyzná se v tom čert.
Tvůrci by udělali mnohem lépe, kdyby se zaměřili jen na dva aspekty a vynechali třeba tu právničinu. I tak je ale scénář často přitažený za vlasy a situace jen těžko uvěřitelné. Uvažovala jsem nad pouhýma dvěma hvězdičkama, ale nakonec jsem se rozhodla zavřít obě oči a být nepřiměřeně hodná:


3 komentářů:

luckily řekl(a)...

Já jsem to ani nedokoukala...:D Po pár dílech jsem to vzdala...:D

Ohana řekl(a)...

to se nedivím..a přitom to ze začátku vypadalo docela slibně..

E_V_E řekl(a)...

ja som videla pár častí a tam som skončila 8D nebolo to zlé, ale nemala som čas pozerať to a potom som zistila, že mi to nechýba, takže som už sériu nedopozerala.

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)