Bylo nebylo #48

4. 11. 2012

Další týden je za námi a tentokrát pro vás mám jednu velice zajímavou zprávu z domoviny (pro vás asi až tak zajímavá nebude, ale pro mě rozhodně je!). V pondělí jsem se totiž dozvěděla, že se přecijen najde firma, která by mě chtěla zaměstnat. Což znamená, že příští týden si tam zajedu podepsat smlouvu a 12. listopadu nastupuju. Co to znamená pro blog? To netuším, uvidíme. A teď už k tématu tohohle článku. Momentálně čtu poslední díl Lovkyně snů. Vzhledem k okolnostem, které jsem nemohla ovlivnit (páteční ples a následné vyspávání) mi to trvá déle než by mělo, z čehož byste ale v důsledku vlastně měli mít radost, protože to znamená, že dneska nečtu poslední díl Percyho Jacksona, takže nebude v Bylo nebylo další jeho díl. Místo toho tu máte zcela neokoukaná Osudová rozhodnutí.

Lisa McMann - Osudové rozhodnutí

Anotace: Myslíte si, že vidět, o čem ostatní sní, je skvělé? Naopak, je to děsivé, nebezpečné a může vás to stát i život. Jmenuju se Janie a věřila jsem, že vím, co mě v budoucnosti čeká. Myslela jsem si, že jsem s tím smířená. Nesnesu však pomyšlení na to, že stahuju Cabela s sebou. On je skvělý a já na pokraji sil. Musím navždy zmizet, aby mohl žít naplno. Může můj osud zvrátit cizinec, který mi vstoupil do života? A opravdu mě čeká jen zlověstná budoucnost a ani plamínek naděje na lepší dny? Musím si zvolit, čas běží a jde o život...

První věty: Jako by nemohla dýchat, ať dělá co dělá. Jako by na ni všechno padalo, mačkalo ji. Hrozilo jí.

Zajímavý začátek? Rozhodně. Zajímavé zprávy pro vás? Asi ne. Každopádně. Poslední lovkyni dneska rozhodně hodlám dočíst, takže příští týden můžete na blogu očekávat recenzi a hned po tom to bude již zmiňovaný Percy, což je momentálně poslední recenzák, který mám doma. Další už ke mě ale putuje, takže se k vlastním knížkám stejně asi ještě pár dní nedostanu. A že tu na mě zrovna čekají samé naprosto skvělé. Inu, co se dá dělat.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)