Bylo nebylo #50

18. 11. 2012

Další týden uběhl jako voda. To by člověk nečekal, jak čas letí, když tráví 11 hodin v práci. Každopádně blog běžel celý týden bez zádrhele, z čehož mám obrovskou radost. Na příští týden mám také něco přednastaveno, takže by vše mělo hladce pokračovat. Oceníte to aspoň trochu? Doufám, že ano. Ale zpět k věci. Jakou knihu budu příští týden číst a která si vysloužila čestné zařazení do jubilejního 50. bylo nebylo? Přeci stará dobrá Meg Cabot:

Meg Cabot - Na velikosti nezáleží

Anotace: Vypadá to, že se na plnoštíhlou Heather Wellsovou, bývalou pubertální pophvězdičku a současnou zástupkyni vedoucího jedné newyorské koleje, konečně usmálo štěstí. Začíná při práci studovat a co víc, má nového přítele, takže ji už tolik nezaměstnává neopětovaná láska k bratrovi jejího bývalého snoubence, soukromému detektivovi Cooperovi. I když ani teď není Heatheřin život žádná procházka růžovou zahradou: studenti se začínají bouřit, její otec se hodlá vrhnout do nějakého nového podnikání a přítel se jí chystá položit jistou životně důležitou otázku, na kterou se Heather momentálně vůbec nechce odpovídat. A její nový šéf je pěkný protiva… Jenže zase ne takový, aby si zasloužil skončit s kulkou v hlavě! Policie navíc z vraždy obviní nevinného – vedoucího studentských odborů, do kterého je až po uši zamilovaná jedna Heatheřina kolegyně. A tak se Heather navzdory všem varováním a dobrým radám opět pouští do pátrání na vlastní pěst. Dá se vůbec tohle všechno nějak rozumně zvládnout, když přitom člověk smí sníst jenom 1 500 kalorií denně?

První věty: "Ty jsi přišla!" Tahle slova pronese Tad Tocco, můj učitel z opakovacího kurzu matematiky, když se ráno sejdeme v parku Washington Square Park. Nepolíbí mě na uvítanou, protože náš vztah je úplně a naprosto nepřípustný. 

Já si tedy úplně nepamatuju jak skončil druhý díl, ale kdo je sakra Tad Tocco? To jméno mi vůbec nic neříká. No, snad se to brzo dozvím, nemám totiž zrovna čas číst znovu oba předchozí díly a nechci pátrat celou dobu ve tmě. Poradíte mi? Byl v minulém dílu?

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)