Knižní vzpoura - level 1

13. 11. 2012


Awekki pro nás vymyslela skvělou výzvu. Obvykle jen sledujeme knižní hrdiny a jejich dobrodružství, co si ale vytvořit dobrodružství vlastní? Buďme rebely. Pusťme se do něčeho nebezpečného (a v očích určitých lidí dost možná i nenormálního). Alespoň já se toho rozhodně nebojím a jdu do toho!
Původně jsem chtěla každou misi zdokumentovat fotograficky, ale potom mě napadlo, že to by bylo dost obtížné, takže se zase jenom rozepíšu. Nevadí, i tak to myslím bude zábava. A bez dalšího vykecávání jdeme na to:


Čtení za chůze - tohle už jsem několikrát zkoušela a zjistila jsem, že pro začátečníky to může být velice nebezpečná zábava. To si takhle člověk jde, hlavu zabořenou v knížce a najednou mu do cesty skočí lampa nebo odpadkový koš, který tam ale ještě před týdnem rozhodně nebyl. Samozřejmě by se mu dalo vyhnout, ale na to je potřeba velice intenzivní trénink a kdo má na takové věci čas?

Bezcílné procházení knihkupectvím - provádím pravidelně. I když člověk nemá zrovna peníze na nákup obrovské hory knih, stejně mu zvedne náladu alespoň pohled na všechny ty možnosti. Nemám pravdu? Alespoň na mě to zabírá.

Ohnutí rohu místo záložky - tak tohle nikdy nedělám! Ale rozhodla jsem se nebýt srab a v rámci výzvy se jednou přemoci. Ještě teď mi srdce krvácí a knize jsem se pak omlouvala snad další hodinu.

Upřednostňování čtení před školou - tohle byl můj obrovský problém na vysoké. Jak se donutit jít do školy, když tam po mě nikdo nebude chtít omluvenku a já mám zrovna rozečtenou skvělou knihu? Strašné dilema, kolikrát mě to stálo opravdu spoustu přemáhání.

Přeskládání knihovny - o svém posledním úklidu knihovny už jsem tu psala. Vybrala jsem skutečně všechny knihy z jejich právoplatných míst a zase jednu po druhé vrátila, případně dala někam úplně jinam. A výsledek? 

Před

Po
Já myslím, že si rozhodně další hodnost zasloužím. Nebo ne? A jak jste na tom vy? 

5 komentářů:

Bastera řekl(a)...

Koukám, že máš taky nedostatek místa kam knihy uložit :) Určitě si zasloužíš další level, já se na to také chystám :)

Erunis řekl(a)...

To čtení za chůze je prostě sebevražda. :D Všude na ulicích jsou nějaké díry a já jsem schopná zakopnout, i když se dívám pod nohy. :D A ohnutí rožku stránky místo záložky by mi asi vyrvalo srdce, takže já se na takovouhle knižní výzvu prostě nehodím. :D :(

Anonymní řekl(a)...

Přeskládání knihovny praktikuju skoro každých 14 dní. Jsem magor, vím to, ale co nadělám... :D

Annie řekl(a)...

Jakou rebelku už z tebe máme :D
Naprosto souhlasím! Koše, lampy, stromy, (nedejbože lidi) mají tendence vylézat ze země, zrovna když jdu kolem já a (ne)čtu. Nesnáším to.
A já jednou ohnula paperbacku roh u přebalu - hodinu jsem chodila s knihou přitisknutou k hrudi a potom měla měsíc čestné místo v knihovničce, na revanš :D
No jo, my knižní cvoci :)
A knížky vypadají moc pěkně, závidím ti to množství^^

Ohana řekl(a)...

Bastera: místa není nikdy dost..vždycky najdu nové místo na ukládní knih a za pár týdnů přetéká a já si zase zoufám. Rozhodně budu držet palce :)

Erunis: Občas se mi povede ohnout roh omylem třeba v kabelce, ale vždycky je mi to strašně líto. Udělat to úmyslně mě málem zabilo.

Martheen: To já si nemůžu dovolit. Poslední přeskládání mi zabralo celé odpoledne. Ono nějakých 400 knih není zrovna málo :D

Annie: Na lidi bych úplně zapomněla :D to je asi to nejhorší nebezpečí. Závidět můžeš, ale až mě jednou zavalí, budu já závidět všem, kteří jich nemají tolik a můžou se volně procházet po svém pokoji :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)