Postcrossing #9

22. 11. 2012

Hurá! Dorazily další pohledy a konečně jsem jich nastřádala dost, abych se mohla pochlubit. Máte taky takovou radost? Já rozhodně, protože tentokrát nepřišly žádné vyloženě ošklivé, jen krásné a ještě krásnější. Měla jsem teď malinko pauzu, protože poměrně velká dávka mých pohledů ne a ne dorazit, takže jsem musela čekat 60 dní až jejich platnost vyprší a mě se uvolní místo pro odeslání dalších. Nechápu, jak jich mohlo nedorazit tolik, ale protože byly většinou ze stejného období, buď je pošta jednoduše ztratila nebo je taky možné, že jsem jednu dávku zapomněla nadepsat ID a lidé je nemohli zaregistrovat. Kdo ví? Ale nevadí, teď už zase jedu naplno. Tak jdeme na ty nejnovější přírůstky:


Tenhle pohled dorazil z Ukrajiny, a kromě toho, že je na něm nějaký palác a že přišel trochu zmačkaný vám nic nepovím. Je totiž celý napsaný azbukou. Ale obrázek se mi líbí, i když netuším, kde to je nebo co je to zač.


Další krásný pohled, tentokrát z Polska. Slečna Justyna mi psala, že ráda čte knihy a zbožňuje jejich kombinaci s čajem a klidným večerem. To je můj člověk. Ráda bych někdy viděla to místo naživo.


Tahle pohlednice přišla až ze státu Washington. Je celá napsaná na počítači, protože paní tvrdí, že její písmo je jinak špatně čitelné. Jedná se o fotku její vlastní výroby. Není krásná? Ty barvy se mi strašně líbí. A mimochodem. Věděli jste, že město Washington není ve státě Washington? Washington je ve státě Columbia a stejnojmený stát je na úplně opačné straně Spojených států. Co všechno se člověk díky postcrossingu nedozví.


Tahle pohlednice se mi opravdu líbí. Za prvé, je to krásná fotka a za druhé ten text, který mi  odesilatelka rovnou přeložila do angličtiny: Pokud si myslíš, že máš příliš práce, pracuj rychleji. To mě opravdu pobavilo. Jinak asi nikoho nepřekvapí, že dorazila z Německa.


Malá holčička na mostě je z Ruska. Tatiana, mi ji poslala přímo z Moskvy a také připsala, že se na univerzitě naučila česky: "When I was a student, I learned cheština in the University". Cheština :)


A nakonec úplně nejnovější pohled, který dorazil z Holandska. Je to fotografie Tony Trisselly, americké fotografky, která se proslavila právě zvláštními fotografiemi žen, každodenního života a módy. Tahle pohlednice je naprosto nádherná, nemyslíte?

Tak, to je tedy pro dnešek vše. Další pohledy teprve přijdou, takže až jich nasbírám dostatek, rozhodně se zase pochlubím. Do té doby bohužel budete muset trávit čas nad mými recenzemi ;) 

6 komentářů:

Bastera řekl(a)...

Krásné pohledy, taky jsem o Postcrossingu přemýšlela, ale nějak to nestíhám :) A cheština je moc hezká :D Jinak azbuku si přelož na translate.google.cz můžeš tam ty znaky naklikat :)

Ohana řekl(a)...

Postcrossing nijak zvlášť času nezabírá. Jednou měsíčně nadepíšu 8 pohledů a pak už jen čekám :) Jinak vím, že na googlu translátor takovéhle věci zvládá, ale on byl popsaný docela hustě a já jsem líná :)

Suši řekl(a)...

Óóó! Hezký pohledy, nejvíc závidím ten z Washingtonu, mě dorazil z Ameriky jenom z Kanady, ale ráda bych třeba Kalifornii! <3 Už mám spoustu z Ruska, Taiwanu a Německa =D Ale skoro žádná Amerika =((((

Ohana řekl(a)...

Jooo Rusko, Taiwan a Německo rozhodně vedou, ale občas se poštěstí i něco maličko exotičtějšího a zajímavějšího. Nevím proč, ale vždycky mám z těch Amerických největší radost. Asi už jsem naočkovaná tím všeobecným obdivem k Americe jako zemi zaslíbené :)

Bastera řekl(a)...

No jo, ale vím jak dlouho trvá kamarádce vybrat nějaké pěkné pohledy atd :D No jo tak aspoň to máš takové tajemné, co asi mohla napsat :)

Ohana řekl(a)...

Jo ten výběr je občas náročný. Ale já většinou nemám nakoupeno pohledů tolik, takže vybírám poměrně rychle :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)