Posuď knihu podle obalu #2

9. 11. 2012


Tohle meme je dobře známé, takže předpokládám, že nemusím vysvětlovat o co jde a vděčíme za něj Syki z Knižního doupěte.

Robert Goolrick - Oddaná manželka

Anotace: Rok 1907, Wisconsin. Na zasněžené nádraží přijíždí Catherine Landová, aby se poprvé setkala se svým budoucím manželem Ralphem. Osamělý, tvrdý muž se rozhodl opatřit si oddanou manželku na inzerát – ale krásná žena, kterou uvítá, tak rozhodně nevypadá. Navzdory podezření k sobě Catherine přijme, a tím se vydá na milost její kráse a vášni. Neví ale, že pro něj novomanželka chystá také jed. Catherine i Ralph před sebou skrývají strašná tajemství, a nic není takové, jak se zdá.

Můj názor:  Tahle obálka se mi tak strašně nelíbí! Vážne, co si to její autoři mysleli. Máme tu dva obrázky, které sice mají co dělat s dějem, ale k sobě navzájem se naprosto nehodí a musím říct, že ten spodní se mi ani nelíbí a ten horní by zase nemusel mít ten ztmavený okraj. 
Tyhle obrázky navíc odděluje černý pruh ve kterém najdeme obrovský název knihy (zlaté a vystouplé písmo) a protože sem se nám už autor nevešel, přišoupli ho k oddělovacímu pruhu shora a to tak na těsno, že spodek černého autorova jména splývá s tímhle nešťasným pruhem. Proč? Netuším. Já osobně bych ten spodní i s pruhem jednoduše vynechala, vlak dala víc do středu, zbytek nechala až dolů bílý, aby navazoval na sníh kolem vlaku a do bíle bych dala oba nápisy. Asi takhle nějak:


Samozřejmě by si s tím člověk musel trochu víc pohrát, ale pro představu to snad stačí. Co se mi na druhou stranu opravdu moc líbí je zadní strana obálky. Bohužel jsem ji nenašla nikde na internetu, takže jsem vám ji musela narychlo vyfotit.


No není skvělá? Ale tady bohužel hodnotíme samotnou přední stranu a ta mě tedy neoslovila, takže asi nikoho nepřekvapí mé hodnocení:

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)