Knižní vzpoura - level 5

11. 12. 2012


Skvělá výzva z dílny Awekki, ve které se všichni snažíme bořit stereotypy. Nikdy vás nenapadlo číst za chůze nebo čichat ke knihám? Tak teď je ta správná chvíle, kdy můžete vyzkoušet něco nového! Budete mít dost odvahy splnit všechny mise a dostat se až na vrchol?


Čtení v obchodě - zrovna jsem nepotřebovala nakupovat oblečení, takže jsem si vzala knihu sebou do Tesca. Tolik divných pohledů jsem za čtení knihy už dlouho nedostala.

Účast na autogramiádě - splněno! Obvykle na autogramiády nechodím, protože jsou vždycky strašlivě daleko, ale byla jedna, kterou jsem si nemohla nechat ujít. Ano, Jiří Kulhánek. Autor, kterého naprosto miluju, a který nikdy autogramiády nedělá. Teď se ale po bůh ví kolika letech odhodlal a já tam nemohla chybět. Skvělý zážitek, o kterém jsem psala tady.  



Porovnávání vůně knih - to mě nikdy nenapadlo, ale když už je to na seznamu... Věděli jste, že např. taková kniha Srdce netvora má velice jemný buket, připomínající papír a inkoust? Na druhou stranu antikvariátní kniha Bídníci voní jako kouř od táboráku a maličko jako půda u babičky. Zajímalo by mě, co všechno ta kniha mohla zažít, než se dostala do mé knihovničky. 

Čtení při posilování - ale fuj. Tahle mise byla zákeřná. Obvykle totiž před sportem utíkám, no spíš ho rozvážným krokem zdálky obcházím. Co bych ale neudělala pro hodnost plukovníka. Udělala jsem tedy asi dva kliky a přitom čučela do knihy. Nevím vůbec, o čem jsem četla a navíc mě teď naši psi považují za blázna, ale stálo to za to. Jsem zase o krok blíž!

Chlubení se novými knihami lidem, které to vůbec nezajímá - má pravidelná zábava. O knihách (a hlavně těch nových) totiž vyprávím na potkání, takže splnění téhle mise mi nedělalo nejmenší problémy.


Tak, hotovo. Teď jen vymyslet některé vlastní mise, abych dosáhla nejvyší šarže. To ale přece nemůže být tak težké, ne?

2 komentářů:

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

To posilování mě pobavilo :D :))

Bastera řekl(a)...

Taky jsem zrovna přemýšlela, jak udělat čtení při posilování, dobrý nápad :D :D :D A každá kniha má svůj jedinečný buket, některé smrdí jako s prominutím hovínka :D

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)