Postcrossing #10

6. 12. 2012

Taky milujete ten pocit, když přijedete po týdnu domů a na stole na vás čeká 6 nových pohlednic? Já tedy rozhodně. Už proto, že mám zase jednou co vám tady ukázat. Máte radost? Je tu další dávka pohlednic z celého světa. A tentokrát dokonce i pár míst, odkud mi ještě nikdy nic nepřišlo. Tak dost kecání a jdeme na to. 

 
Jedna ne příliš povedená pohlednice z Portugalska. Není na ní nic neobyčejného a navíc je obrázek maličko rozmazaný. Ale nevadí, i tak z ní mám radost. Další zajímavý fakt je, že tahle rozhodně přišla od muže. Nebo znáte nějakou dívku, která by se jmenovala Raul? 


Opět jedna z krajů, které vidím na zadní straně pohlednice poprvé. Island. A hned taková milá a navíc poučná. Tahle auta byla prý používaná v polovině 20. stol. pro přepravu pošty a pasažérů mezi městy Akranes a Akureyri. Dokážete si představit vést se v něčem takovémhle? To bych někdy moc ráda. Obzvlášť ta zadní část musí být zajímavé posezení.


A další nový stát - Švýcarsko. Tady z té pohlednice jsem se nic dozvěděla. Je na ní jen zpáteční adresa a razítko s nápisem Take it easy. Ale co se mi moc líbilo, byl penízek, nalepený na pohlednici, jako malá upomínka. Předpokládám, že nebude mít moc velkou hodnotu, ale je hezký a hodlám ho nosit v peněžence pro štěstí.


Další nádherná pohlednice. A dokonce téměř černobílá. Tahle přišla v obálce a jsou na ní ruiny někde v Holandsku, v rodném městě odesilatelky. Prý už v tom městě nebydlí, ale pořád tam pracuje. Tedy ne v těch ruinách, ale v obchodě. No není krásná?


Další pohlednice se zimní tématikou. Tahle přišla z Německa a je naprosto nádherná. Bohužel na ní není o moc víc informací. Jen, že odesílatelka v tomhle městě dřív bydlela. 


A nakonec jedna opravdu tematická. Přišla z Finska a pokud se nemýlím, je na ní muž vezoucí si domů Vánoční stromeček na kole. Tenhle mě potěšil asi nejvíc. Je moc hezký a navíc mám ráda netradiční pohledy odkazující na Vánoce. Doufám, že se jich v příštích pár týdnech vyrojí ještě víc.

A co vy? Který z pohledů se vám líbí nejvíc? A jaký máte názor na Vánoční pohledy? Taky vám vadí ten tradiční kýč se Santou? A co takové tradiční vánoční ozdoby? Takové budu posílat letos já. Povedlo se mi najít jedny opravdu povedené. Možná je i vyfotím a přidám do příštího dílu Postcrossingu. Uvidíme.

1 komentářů:

Vendea řekl(a)...

Jůů, ty vánoční jsou luxusní! Já osobně mám Vánoční taky ráda, je to taková ta pravá tématika a je fajn oproti nějakejm normálním.. Jestli se mi povede nějaký sehnat, tak se taky pokusím. Aspoň jsem se zapojila do tagu, kde se posílaj vánoční dárečky :) tak uvídme

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)