Posuď knihu podle obalu #7

14. 12. 2012


Tohle meme je dobře známé, takže předpokládám, že nemusím vysvětlovat o co jde a vděčíme za něj Syki z Knižního doupěte.

Bram Stoker - Drakulův host

Anotace: Bram Stoker se proslavil především upířím románem Drakula. Ve svých povídkách se představuje jako tvůrce jemného literárního strachu, barvitých kulis, dramatických střetů i nečekaných rozuzlení s ironickým nádechem. Jeho povídky se právem řadí ke klasice strašidelné literatury, ať už je to titulní „Drakulův host“, poeovská „Indiánská žena“ či proslavený „Soudcůvdům“. Knihu uzavírá literární portrét Brama Stokera z pera Ondřeje Müllera,který autora představuje v překvapivém světle na pozadí viktoriánské Anglie. 

Můj názor:  Tak tomuhle já říkám hrůzná obálka. Ne, pardon. Hrozná obálka. Co si jako autor tohohle paskvilu myslel? Červeno, černo bílé schéma beru a líbí se mi. K Drakulovi to celkem pasuje ale to písmo? A ta kreslená postava? Co to má být? Tenhle typ kresby se mi nikdy nelíbil a tahle obálka mě o opaku rozhodně nepřesvědčí. Možná svým kolegům ještě přitíží. Možná, kdyby měl obličej čistý, ale ty linky? Hrůza. A vraťme se tedy k písmu. Jméno autora, podtitul a nakladatelství jsou v naprostém pořádku, ale ten hlavní název knihy mi přijde naprosto nevkusný. Skoro bych řekla až dětinský. Prostě celkově neprostý propadák. Já bych mnohem radši viděla obálku jenom červenou s těmi černými kaňkami a jednoduchý bílý nápis namísto téhle "kapající" příšernosti. Tenhle týden hodnocení rozhodně nebude pozitivní.



1 komentářů:

Lili.en řekl(a)...

:D souhlasím.. je to fakt hrůza :D

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)