Posuď knihu podle obalu #11

26. 1. 2013

Tohle meme je dobře známé, takže předpokládám, že nemusím vysvětlovat o co jde a vděčíme za něj Syki z Knižního doupěte.

Stephen Chbotsky - Ten, kdo stojí v koutě

Anotace: Když člověk stojí v koutě, může si všimnout spousty úžasných věcí. Ale pak přijde chvíle, kdy je třeba vykročit na parket a začít opravdu žít. Strhujícímu románu Stephena Chboskeho o dilematu mezi nečinností a touhou se dostalo nadšeného přijetí, vyvolal polemiku a získal miliony oddaných čtenářů. Příběh o dospívání na střední škole, který Charlie vypráví v dopisech, je otevřenější a důvěrnější než leckterý deník, zároveň vtipný i sžíravý. Nevíme, kde Charlie bydlí, ani komu píše - máme jen slova, o která se rozhodl podělit. Zmítán touhou žít svůj vlastní život i touhou vymanit se z role, která mu připadla, prozkoumává dosud neznámé území. Před ním se otvírá svět prvních lásek, rodinných dramat i nových přátelství. Svět sexu, drog a Rocky Horror Picture Show, kde klíčem ke štěstí může být například ta správná píseň, díky níž se můžete řítit tunelem a cítit se nekonečně. V Charliem se autorovi podařilo stvořit vypravěče, který vás uhrane a přenese zpět do divokých a intenzivně prožívaných dní na prahu dospělosti, kdy se život podobal jízdě na horské dráze.

Můj názor: Ne, tohle se mi nelíbí. Nelíbí se mi ta barva, nelíbí se mi ten font a barvy písma, nelíbí se mi ten obrázek a už vůbec se mi nelíbí, že nic nezačíná velkým písmenem, tak jak by mělo. Jako prostě ne. A to mám obvykle jednoduché obálky ráda. Tady se ale jedná o naprosté zklamání. Pro srovnání se můžeme podívat na některé další obálky:

Velice podobná naší a stejně strašná.

Filmová obálka - fuj

Tahle je krásná, nemyslíte? 
Takovou obálku bych chtěla i pro naše vydání.

 Naše vydání se ale bohužel nechalo inspirovat tou původní, takže tento týden je mé hodnocení jednoznačné: 

2 komentářů:

E_V_E řekl(a)...

Mne sa páči tá farba 8D ale rozhodne to nie je nič svetoborné. Obsah knihy je však úžasný! 8)

Janina řekl(a)...

V móde cez leto letela neónová farba, tak sa asi nechali inšpirovať :D

ani mne sa veľmi nepáči táto obálka, ale na 100% upúta :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)