Třicetidenní knihobraní - část šestá

11. 6. 2013


Tenhle projekt má na svědomí VeEee, úvodní článek k němu si můžete přečíst tady. Jde jednoduše o to pravidelně odpovídat na otázky, které se nějakým způsobem týkají knih. Já se je rozhodla dělat pomocí videa, takže tady to máte:

Kniha, při které jsem se opravdu červenala



...pěkná historka, že? U čeho se červenáte vy?

5 komentářů:

Alžběta Široká řekl(a)...

Tak to je roztomilé :D

laurdes řekl(a)...

Jéé, ty jsi kouzelná!
No, jo, staré dobré časy.. když se podívám na to, co ví ségra ve dvanácti.. tak je to fakt děs běs :D

Unknown řekl(a)...

Jej zlaté :D To muselo byť vážne zaujímavé :D Súhlasím s Laudres, deti v dnešnej dobe sú omnoho viac a lepšie informované, ako sme boli my v ich veky :D

Šárka S. řekl(a)...

Hezká historka :D
Já jsem si ve 13 vypůjčila z babiččiny knihovny nějakého Harlekýna - po přečtení jsem si řekla, že nikdy nic tak nechutnýho dělat nebudu :D

Verča řekl(a)...

Staré zlaté časy našeho dětství, dneska je to fakt hrozné :D ve dvanácti jsem tahala kačenu na provázku a pytlovala v lese z kopce :D

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)