Prohlídka mého bytu

16. 7. 2013

Je to tady. Řekli jste si o to, a jelikož já jsem velice snadno ovlivnitelný člověk, stačila jen troška nátlaku a hned jsem svolila. Chystám se vám ukázat svůj byt. 
Loni v červnu jsem dostudovala vysokou školu a byl čas se taky konečně osamostatnit. První krok, najít práci, jsem splnila (po dlouhém a náročném hledání) v listopadu. Pak jsem nějakou dobu do práce dojížděla a stále si užívala pohodlí a bezstarostnost bydlení s rodiči. Přitom jsem ale toužila po samostatnosti a po očku sledovala různé realitky a podobné stránky, jestli někde nenarazím na pěkný byteček tak akorát velký pro mou osobu. A v únoru jsem skutečně našla, v březnu se nastěhovala a od té doby tady šťastně bydlím. A i když to má své nevýhody (např. si musím sama vařit, pokud tedy nechci být hlady), má to jednu obrovskou výhodu. Když chci v klidu číst, stačí vypnout zvuk na telefonu a nikdo mě nemůže rušit. A to je něco, co jsem postrádala celý svůj život. 
Zatím je mé bydlení opravdu skromné a vzhledem k rozměrům bytu a k výši mého platu asi o moc luxusnější a vymakanější nebude, ale rozhodně mám ještě spoustu plánů do budoucna, jak by se to tu dalo vylepšit. Např. už vymýšlím, kam by se mi mohla vejít další knihovna :) Chcete to tu prošmejdit? Tak hurá do toho:


6 komentářů:

Alžběta Široká řekl(a)...

Vana, hlubokááá :D Brečím smíchy, nejlepší :D :D
Ta kytka je taky dobrá, tvoje videa mě prostě vždycky pobaví :D
Ten plakát, áááá, krásný!
Mimochodem, je to sice skromné a minimalistické, ale málo je někdy víc, vypadá to rozhodně útulně :-) (Tedy jediné, co se mi moc nelíbí je s prominutím ten věšák na oblečení :D Ale jinak bych se nastěhovala hned!!)

Ohana řekl(a)...

Fée: díky :) už šetřím na skříň, ale ukázalo se, že to není zrovna nejlevnější záležitost, takže si ještě chvíli počkám :/

Anonymní řekl(a)...

No páni, jak já se na tohle video těšila!! A je tady! A jo! :-)
Na tvůj článek jsem narazila v práci a byla jsem tak strašně naštvaná, že videjko nemůžu hned zkouknout, takže jakmile jsem dorazila domů, musela jsem si ho pustit! :-)
A byteček???? Nádhera!! Vážně! Miluju malý bytečky, protože jsem mnohem víc útulnější. A ten tvůj se mi strašně líbí. Je úplně akorát. Možná jen v kuchyni by mohla být větší pracovní deska, ale jináč je to přesně dle mého gusta! :-) Vem mě k sobě, prosííím :-)
Ne, opravdu se mi moc líbí. Prostě nevím, jak ho víc vychválit a jen sprostě závidím :-)

pampeliskove chmyri řekl(a)...

Jé, to je krása. Malé, ale krásně útulné.=) Malé prostory mají něco do sebe (mám pokoj na 9 metrech čtverečních =) )

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Moc pěkné videjko, těšila jsem se na něho!! Zas něco natoč, na Tvá videa koukám moc ráda :)

Marta řekl(a)...

Ahoj můžu se zeptat kde si takové bydleni sehnala? Jako myslím přes jakou realitní kancelář a nebo od někoho známého? Teďka taky právě hledáme nějaké menší bydlení ke koupi, zatím jsme koukali tady na tenhle portál je tam více nabídek od různých realitních kanceláří ale hledáme tak 14 ní a ještě jsme se nebyli nikde podívat.

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)