Má zkušenost na VŠ 1

23. 8. 2013


Tak je to konečně tady. Rozhodla jsem se natočit pro vás takové vyprávění o mé zkušenosti na vysoké škole, abyste vy, kteří se na ní teprve chystáte věděli, do čeho jdete. 
Video jsem rozdělila na čtyři části a protože jsou sakra dlouhé, rozhodla jsem se každý den publikovat jednu z nich. Příští tři dny se tedy můžete těšit na zbytek videí, ale pro dnešek tu pro vás mám takový úvod a první část: život na koleji.



4 komentářů:

Lenny řekl(a)...

Úžasné. :) Mám tvé videa strašně ráda.
Navíc teď jdu do čtvrťáku, takže to začíná být docela aktuální. :D
Nejlepší rada: "Nějak to zkuste přežít." :D :)

Jinak já bych taky ráda na knihovnictví, ale ještě jsem si o tom nic moc nezjišťovala. Navíc studuji střední veterinu, takže asi tak. :)
Uvidím. Bude to ještě zajímavý.

Petik řekl(a)...

Moc hezký nápad :)
Na vysokou se právě chystám, tak se určitě nějaké postřehy budou hodit...
Z bydlení ani tak moc strach nemám. Na bydlení "bez maminky" už jsem zvyklá,protože jsem celou střední bydlela na intru. To stejné mám s cizím velkým městem, protože i na střední jsem chodila do Brna, tak pro mě není cizí. Akorát teda nemám nárok na kolej, tak jsem si musela sehnat privát. Moje pokojíčková spolubydlící bude moje dobrá kamarádka, se kterou jsem už tři roky bydlela, takže už jsme na sebe zvyklý... Jediný zádrhel může být se spoludlícíma ve druhém pokoji na bytě, protože ty neznám... Takže spíš než než abych byla nervózní se těším :)

Šárka S. řekl(a)...

Zrovna jdu do čtvrťáku, takže se mi tvé poznatky budou určitě hodit. Na kolej ale s největší pravděpodobností nepůjdu, protože jsem už tak předběžně domluvená s kamarádkami, že budeme bydlet spolu, pokud se všechny dostaneme tam, kam chceme :)

Jinak jsem koukala, že ses poměrně "rozjela" se čtením :)

Ohana řekl(a)...

Lenny: já na střední chodila na elektro průmyslovku, takže asi tak :) to, co sis zvolila na střední ti nemusí určovat zbytek studia, pokud jsi změnila názor.

Petik: tak to máš ideální situaci, aspoň některé starosti ti odpadají :)

Tiw: já šla na školu ze svých známých jediná, takže jsem neměla jinou možnost. Co se mého čtení týče, měla jsem tenhle týden dovolenou, kterou jsem byla nucena trávit v posteli, takže jsem to využila aspoň takhle :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)