Co je nového - Září 2013

29. 9. 2013


Tentokrát přicházím s článkem opravdu pozdě. Většinou publikuju ráno, ale tentokrát jsem začala natáčet až pozdě odpoledne, potom editace a vytvoření konečného produktu zabralo nějaký čas, protože mi ke konci prvního pokusu spadl program a musela jsem začít znovu a nakonec nahrání na youtube také není ten nejrychlejší proces na světě. Teď jsem si navíc uvědomila, že jsem zapomněla dát na začátek videa své intro, ale snad mi to odpustíte, vážně se mi nechce ho editovat a renderovat znovu. K tomu mě prostě nikdo nedonutí. A protože jsem ukecaný člověk, video má zase skoro dvacet minut, za což se upřímně omlouvám. Já to jinak asi prostě neumím. Snad to přežijete. Nejdřív se ale podíváme na fotku všech mých přírůstků:


Nejsou krásné? Tak tady vám k nim něco málo (rozumněj strašně moc zbytečných věcí) povím:


A co pěkného jste si pořídili v září vy?

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Shodou náhod jsem právě začala s 'Anitou Blake'. No vlastně to není tak úplně náhoda, čtu ji, protože jsem o ní od tebe slyšela tolikrát, že jsem neodolala. Takže mockrát děkuji, opravdu mě to baví. :) Připomíná mi 'Mercedes Thompson' a to byla dobrá a moc zajímavá série. :) (kupodivu nejzajímavější mi přišla ta část se znásilněním... no... dalo to tomu jakousi hloubku? :D)
U 'Tak padne náš svět' tě zcela chápu, apokalypsa má vždy takový oddechový a uvolňující efekt i na mě. :) Jde dost těžko vysvětlit proč, že? Mám pocit, že mě v tom ostatní nechápou. :D

Unknown řekl(a)...

Jméno hvězdy jsem četla. :) Byla to super kniha. :)
Jinak moc pěkné kousky.. :)))

Ohana řekl(a)...

Mayiree: Mecedes jsem ještě nečetla, myslíš, že bych se do ní měla pustit? A jsem opravdu ráda, že mě alespoň někdo chápe. Já nevím, možná je to tím, že mi apokalyptické knihy pomáhají dát můj vlastní život do perspektivy :)

Nikol: jsem ve třetině a opravdu si jí užívám..ona vidí duchy, že jo? :)

Šárka S. řekl(a)...

Na tvoje Co je nového vždycky hrozně těším. Vůbec by mi nevadilo, kdyby si toho točila víc :) třeba i videorecenze. S tetováním tě obdivuji - já bych se k tomu neodhodlala.
To Jméno hvězdy mě zaujalo, ale bohužel by podle internetových stránek Levných měl být u nás už vyprodaný a nemají ho ani v knihovně. Bože to mě štve :D
Micah vypadá zajímavě :). Já jsem zatím s Anitou skončila u čtvrtého dílu a snad během října přečtu alespoň pátý (a ráda bych i šestý). Jinak jsem moc ráda, že se ti tak kniha líbila, protože po tvojí recenzi na Incubovy sny (píše se to tak?) jsem byla trochu zklamaná a začala se tak trochu bát dalších dílů.
Vrahovu modlitbu ti závidím. Já jí dostanu od babičky k Vánocům. V pondělí jsi jdu pro zásilku z dobrých knih, která obsahuje mimochodem Labyrintem smrti a Relikvie mrtvých. Už se nemůžu dočkat, až si knihy přečtu. Musím si je ale trochu šetřit :)
Tak padne náš svět jsem si půjčila v knihovně hned, jak si to dočetla a ohodnotila na goodreads. Zaujalo mě to vysoké hodnocení, tak doufám, že to bude dobré ;).
Čarodějnice z Hex Hall mám zarezervované v knihovně. Jsem zvědavá :)

PS: Přibližně před hodinou jsem dočetla Psychiatra. Naprosto úžasné!
PPS: Když koukám na to video, ty máš trilogii Chaos? :)
http://turningoverpages.blogspot.cz/2013/09/mesicni-chvastacka-za-zari.html

Ohana řekl(a)...

Tiw: můžu jenom říct: wow, to je pořádný komentář? :) Přemýšlela jsem, že bych natočila občas i něco jiného než jen Co je nového, ale u recenzí se bojím, že bych neudržela chod myšlenek a pořád někam odbíhala..znám se :)
U Anity je fakt, že se postupně zhoršuje, ale to je až tak do desátého dílu, do té doby jsem si jí vážně užívala, takže žádné strachy.
Co se týče Tak padne náš svět a Hex Hallu, vážně bys na mě neměla tolik dát..začínám se bát té zodpovědnosti :D
Jinak jsem strašně ráda, že se ti Psychiatr líbil, neznám totiž jediného člověka, který by ho taky četl a začínala jsem se ptát sama sebe, jeslti jsem si tu úžasnost Caleba Carra jen nevysnila :)
Chaos mám, už jsem je všechny přečetla, někde tu jsou na ně i recenze, ale prozradím ti pointu: všechny díly dostaly plný počet. Ty jsi teď někdy četla první díl, ne? Tahle série je jedna z mých nejoblíbenějších. :)
Jinak jsem vážně zvědavá co řekneš na Neobyčejného kluka, tahle knížka mě láká, ale nejsem si jistá, jestli do ní mám vážně jít..

Šárka S. řekl(a)...

Ohana: Ale jo měla ;) Zatím se mi všechny knihy, které jsem četla na tvé nepřímé doporučení líbily. Nebyla jsem z nich vždy úplně nadšená, ale všechny byly dobré (Oškliví, Vykladačka, Psychiatr, série o Anitě, série Leviatan ... určitě ještě víc :D).
Četla jsem první díl a moc se mi líbil. Jsem opravdu zvědavá na ty dva další.
Neobyčejného kluka mám v plánu přečíst během následujících 14 dnů, takže se o něm určitě něco na blogu objeví :)

Anonymní řekl(a)...

Ohana: Můžeš to zkusit, vždy toho můžeš nechat. :) Musím říct, že některé díly byly lepší, jiné horší, ale tak je to, tuším, vždy. :)

Ellie Smith řekl(a)...

Jméno hvězdy je suprové ;) Veľmi ma to bavilo, až som bola prekvapená. Ostatné som nečítala ale Tak padne náš svet by som strašne chcela :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)