Co by kdyby - Jonathan Tropper

17. 10. 2013

Anotace: Judd Foxman má dostatek dobrých důvodů, aby byl psychicky na dně. Vše začalo tím, že přistihl manželku se svým šéfem ve vlastní ložnici. Následky na sebe nenechaly dlouho čekat: krach manželství, výpověď z práce, stěhování do podnájmu. Judd se celé dny buď topí v moři sebelítosti, nebo propadá záchvatům zuřivého vzteku, když přijde zpráva, že mu zemřel otec.
A jako by toho už nebylo dost, otcovým posledním přáním bylo, aby se celá jeho rodina sešla a vespolek truchlila po sedm dní. Pro fungující rodinu by to možná bylo přirozené, ale pro nesourodou skupinu, kterou pojí jen příjmení, je to pravý očistec.
Judd přijíždí do domu, kde vyrůstal, aby strávil sedm dní ve společnosti své matky, v níž se nesnesitelně pojí postarší diblík a upjatá psycholožka, starší sestry Wendy, uvízlé v nešťastném manželství, bratra Paula, který ví všechno nejlíp, a černé ovce rodiny, benjamínka Phillipa, o němž se většinu času ví jen to, co píše bulvár. Smuteční týden se v podání klanu Foxmanů jeví jako sled tragických i komických příhod, vzpomínek a výčitek, jejichž pojítkem je nepopiratelná skutečnost, že takhle si nikdo ze zúčastněných svůj život nepředstavoval…

Další z knih, které po 100 stranách prostě, sprostě vzdávám. Ne, nebaví mě to. Ufňukaný chlápek, který donekonečna rozebírá, jak ho manželka podvedla a jak má divnou rodinu. Kam se poděly ty komické příhody, to opravdu netuším, protože všechno, co jsem se za těch sto stran dočetla, bylo vážně čistě tragické. Kdybych chtěla číst něco depresivního, přečtu si svůj deník. 
Knihy mě mají z reality dostat, ne mi ukázat, jak krutá dokáže být. A Co by kdyby je krutá realita na stříbrném podnose. Přemýšlíte nad sebevraždou a nemůžete se rozhoupat, protože si pořád myslíte, že musí existovat důvod k životu? Tahle kniha vás z toho dostane. Slibuju. A na to já prostě nemám nervy. Je to nudné, je to příliš realistické a je to naprosto o ničem. Takže konec, vzdávám to. Tohle prostě není kniha pro mě. 


4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Sice tenhle komentář nemá nic společného s touhle recenzí, ale měla jsem nutnou potřebu ti to napsat, protože jsem si na tebe vzpomněla při prohlížení buxu :-) A když jsem viděla, že tvoje velice oblíbené knížky od Scotta Westerfelda mají každou za 99 Kč, tak jsem si říkala, jak moc to musí naštvat :-D Tohle stejné se mi stalo u Inkoustovek. Když jsem viděla, že je mají každou za dvacet devět, tak jsem myslela, že mě vomejou! :-D

Ohana řekl(a)...

:D díky za pochopení, konečně spřízněná duše. Jo, štve mě to teda neskutečně. Ale na druhou stranu si říkám, že ty knížky stojí za každou korunu, kterou jsem za ně utratila. Jenom v růžku mysli pořád hlodá červík a říká: "Kdybys je objevila o pár měsíců dýl.." :)

Anonymní řekl(a)...

Přesně. Kdybys věděla, jak já byla tehdy naštvaná. A co jsem si dala jmen! :-D Ale je fakt, že když jsem například viděla Milénium v akci každou za 99 Kč, tak jsem měla sto chutí koupit si je ještě jednou. Co kdyby se mi ty, co mám doma, třeba zničily, žejo :-D Když člověk chce, vždycky si najde důvod :-D

GarrY ScotT řekl(a)...

LÁSKA OČEKÁVÁ, ŽE PRÁCE
Sdílím toto svědectví partnerům trpícím v jejich vztazích, protože existuje trvalé řešení.
Můj manžel mě a naše 2 děti opustil po dobu 4 let pro jinou ženu. Snažil jsem se být silný jen pro své děti, ale nemohl jsem ovládat bolesti, které trápí mé srdce. Byl jsem zraněný a zmatený. Potřeboval jsem pomoc, takže jsem provedl průzkum na internetu a narazil jsem na stránku, kde jsem viděl, že Dr. John kouzelník kouzel může pomoci získat zpět milence. Kontaktoval jsem ho a udělal pro mě zvláštní modlitbu a kouzla. K mému překvapení se můj manžel po několika dnech vrátil domů. Tak jsme se znovu sešli a v rodině bylo hodně lásky, radosti a míru.
Také můžete kontaktovat Dr. Johna, mocného kouzelníka pro řešení jeho kontaktů, drjohnsoco@gmail.com nebo přímo na Whats App: +2348147766277

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)