Necessary roughness

15. 10. 2013

Popis z CSFD: Seriál se soustřeďuje okolo postavy Dani Santinové, psychoterapeutky z Long Islandu. Ta jednoho dne zjistí, že ji její manžel podvádí a proto požádá o rozvod. Aby po rozluce vystačila s penězi, vezme práci terapeutky pro profesionální fotbalový tým. Brzy se z ní stane vyhledávaná terapeutka celebrit. Sportovci, hudebníci, politici a další lidé žijící v centru pozornosti žádají její služby v okamžicích životní krize. Dani se ale musí naučit, jak vyvážit svoji novou kariéru a roli svobodné matky dvou dospívajících dětí.

Abych řekla pravdu, tenhle seriál nebyl nic moc. Dani má většinou v každém díle nového pacienta, jehož problém řeší zároveň s neustávajícími problémy fotbalového týmu, a to hlavně problematického hráče, kterému každý říká TK. To vše se navíc snaží zvládat společně s probíhajícím rozvodem a výchovou dvou náctiletých dětí. Většinou má život už tak dost komplikovaný, když se do něj ale přimotá ještě nějaké to rande, má Dani na problémy opravdu zaděláno. Může tohle všechno zvládnout?
Tohle rozhodně nebude můj nejoblíbenější seriál. Herci mi všichni přišli takoví průměrní, nic moc zajímavého a postavy, které hráli, byly všechny do jednoho neskutečně protivné. To pátrání po řešení problémů pacientů bylo docela zajímavé, trochu mi to připomínalo obdobu detektivních seriálů, ale to je tak jediné pozitivum. Diagnózy nebyly nic zvláštního, většinou jsem je už v polovině dílu dokázala sama uhodnout, a to nemám v psychologii žádné vzdělání. Noční děsy, schizofrenii nebo třeba OCD ale poznám bezpečně i já. Navíc Dani je tak strašně povýšená a prostě ví všechno nejlíp, že bych jí nejradši několikrát za díl zakroutila krkem nebo vrazila facku. Její hlavní romantický zájem mi nepřišel ani hezký ani zajímavý a naprosto netuším, co na sobě ti dva viděli. Jediná zajímavá postava byla Lindsey, Danina dcera a tajuplný Niko, který má zajišťovat bezpečí celému fotbalovému týmu, bez ohledu na metody. 
Tím se dostáváme k hlavnímu problému tohohle seriálu. Nápad na seriál o psycholožce je rozhodně zajímavý, ale ne, když z ní hned v prvním díle uděláte dvorní psycholožku fotbalového týmu. Americký fotbal mě totiž ani za mák nezajímá, nemám ráda filmy o tomhle tématu, a tudíž se dá předpokládat, že seriál nebude mít o moc větší úspěch. A taky že neměl. Nebylo to ale úplně příšerné. Dokázala jsem zkouknout všechny tři série, takže nakonec své hodnocení budu muset posunout až na průměrnou příčku. Neurazí, ale ani nijak extra nepotěší. 


0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)