Budeš tam? - Guillaume Musso

5. 11. 2013

Anotace: Co byste dělali, kdybyste měli možnost něco ve své minulosti změnit? Doktor Elliott Carter takovou šanci dostane. Získá pilulky, které mu mají splnit jeho největší přání - znovu spatřit jedinou ženu, kterou v životě miloval a která zemřela už před třiceti lety. Carter pilulky vyzkouší a vydá se tak na cestu časem. Zjistí však, že to není tak jednoduché. Původně měl v úmyslu Ilenu pouze spatřit, ale nakonec neodolá pokušení ji zachránit. Jenže pokud ji zachrání, ztratí to, co je mu stejně drahé, ne-li dražší než Ilena: svou dceru Angie. Doktor Carter horečně hledá způsob, jak obelstít osud a zachránit obě.

Elliotovi je 60 let. Ne, vlastně je mu 30. Oba tito Elliotové nám vypráví svůj příběh. Starší z nich má rakovinu a umírá. Jeho posledním přáním je spatřit jedinou ženu, kterou kdy miloval. To je ale nemožné, protože před třiceti lety zemřela. Mladší Elliot právě prožívá poslední měsíce se svou přítelkyní, aniž by tušil jak strašný osud ji čeká. A právě z těhle dvou postav se proti všem předpokladům stanou spojenci. Je ale rozumné měnit minulost? A co když se jeden z nich rozhodne změnit pravidla hry?
Další z knih, které nejspíš v nejbližší době nedočtu. Protentokrát ji vzdávám. Vůbec se nehodí k mému momentálnímu rozpoložení. Přitom ale vůbec není špatná, jen mi prostě momentálně nesedí. Zápletka je zajímavá a poměrně originální. Postavy mi přišly příjemtě k politování prostě všechno nahrává tomu, aby se mi tahle knížka líbila, ale já na ní teď bohužel nemám nervy. Nechci se nechávat zvolna unášet příběhem, spíš bych potřebovala, aby mě proud příběhu přímo strhl sebou a to se s touhle knihou rozhodně nestane. Takže jí musím bohužel vzdát. Jsem ale odhodlaná se k ní jednou vrátit. Třeba budu mít příště větší štěstí.

1 komentářů:

Erný řekl(a)...

Jéé tohle četla mamka a té se to líbilo. Já bych teda něco podobného číst nemohla. :D

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)