Co je nového - Listopad 2013

30. 11. 2013


Konec listopadu je tady. Já si momentálně užívám extra pracovní den (inventura v listopadu - kdo to kdy slyšel?), ale vy si můžete užít pár minut mého blábolení. A tentokrát je to opravdu hlavně blábolení. Nějak jsem se holt nechala unést. Mám ale i pár nových knížek, o kterých ve videu mluvím, takže se nemusíte bát. Jen mi z nějakého důvodu taky přišlo zajímavé vám ukázat třeba vánoční světýlka, která jsem si koupila a od té doby se válí na zemi před knihovnou jako výsledek mé frustrace. Světýlka totiž sice chci, ale jaksi je nemám kam dát. Každé místo, které mě napadne je nevhodné nebo neproveditelné, nebo by mi prostě hodně zkomplikovalo život. No ale zpět ke knihám (už zase blábolím). Tady jsou mé nové přírůstky:


A opět zbytečně dlouhé video k nim:


Co vy? Máte už všechny dárky? Pořídili jste nějaké pěkné knihy i pro sebe? Jen se pochlubte :)

7 komentářů:

Šárka S. řekl(a)...

Pěkné přírůstky. Neměl by se tu objevit i nový díl Anity? :-O
Životy, které jsme ztratily mám v plánu si přečíst, ale né v dohledné době. Tak padne náš svět se mi sice líbilo, ale na tolik, abych si okamžitě musela přečíst druhý díl.
Prozření ... nejdřív bych měla přečíst Luxus :D
Ostatní knihy moc neznám. Zaujala mě tvoje recenze na Odveď mě domů :), knihu jsme zařadila na svůj seznam knih, které si chci přečíst.
Tetování je hezké, ale já bych do něčeho tak velkého nešla. Chci si nechat vytetovat pod prsa bud Always (A by byl znak relikvii smrti) nebo heslo Starků: Winter is coming.
Jinak mé přírůstky si můžeš prohlídnou zde: http://turningoverpages.blogspot.cz/2013/11/prirustky-do-knihovny-za-mesic-listopad.html

Ohana řekl(a)...

To Always s relikvíí zní dobře :) já se nechtěla odkazovat na jednu konkrétní knihu nebo sérii, ale pokud bych se k něčemu takovému odhodlala, tak Harry by rozhodně byl první volba. Přírůstky máš taky pěkné. Jak se ti líbilo Jméno větru? Slyšela jsem na něj tolik chvály, že uvažuju o přidání na seznam :)

Šárka S. řekl(a)...

Jméno větru je úžasné. Podle mě by se ti to mohlo líbit ;).

Lenny řekl(a)...

Tetování je krásný!! :)
Kniha Rozpuštění je super, taková dokonalá historická detektivka. Četla jsem už i další díly a nemůžu jinak než chválit. :)
Dlouho už se chystám na Tak padne náš svět. A Amy a Roger: Na cestě mě taky zaujala. :)
A vánoční prohlídku knihovny určitě udělej! Strašně ráda koukám na to, co mají jiní za poklady v knihovničkách - a tiše závidím! :D

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Úžasné video!! Odveď mě domů jsem měla v knihkupectví v ruce a nemohla jsem se rozhodnout, zda si knížku koupím a nebo nekoupím.. Nakonec jsem si ji teda nekoupila, teď toho lituju :(

Lenny řekl(a)...

Jo, a ještě jsem ti chtěla napsat - nevím jestli to víš, ale prostě se musím o tu informaci podělit!!, - že vyšla nová kniha od C. Carra!! Legenda Brokenu.
http://www.beletrie.eu/knihy/legenda-brokenu.html

Ohana řekl(a)...

Lenny: Takže Rozpuštění je vyloženě série? To je fajn :) Asi bych si o tom měla něco zjistit..Jinak děkuju za info o Carrovi, už jde na seznam :)

Rodaw: Díky :) ale o Odveď mě domů bych se nebála, určitě jí nevyprodají úplně hned :)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)