Co je nového - Únor 2014

28. 2. 2014


Tenhle měsíc byl zajímavý, co se novinek týče. I když těch knižních moc nebylo. Opravdu jsem se držela a nekoupila jsem si ani jednu knížku. Pár jsem jich dostala k svátku, ale to není ta nejdůležitější novinka. Tou je totiž tohle:


A kdo potřebuje chlapa? Jenom to znamená, že teď vůbec nemám čas na čtení a peníze na nakupování knih, ale to je snad jenom dočasné. Hned jak si zajedeme s malinkou nějaký systém, vše se snad vrátí relativně k normálu.


Ještě jednou se omlouvám, že jsem se rozbrečela. Isie je prostě úžasná a já se občas nemůžu udržet. A co vy? Nějaké vzrušující novinky?


7 komentářů:

Jana CM řekl(a)...

Jé, to je roztomilé, určitě se neomlouvej :-) Já jsem totálně psí a kočku bych nechtěla, ale takovej minimňouk je roztomilej. Já jsem si koupila koberec a dovolenou, ale to je asi trochu mimo mísu :-) Užijte si to s kotětem doma, J.

Madeleine řekl(a)...

Ježiš to je láska roztomilá! Úplně k sežrání, taky bych chtěla kotě, ale Lucy naše štěně labradora zatím bohatě stačí. Ale Isie je úžasná a navíc moc pěkné knižní kousky :)

Hanny řekl(a)...

Č-ČČČČČČ! :D Isie je úžasná! :D

Šárka S. řekl(a)...

Kočika je hrozně roztomilá. Taky bych si chtěla pořídit britskou modrou, ale vzhledem k tomu, že pořád nejsem doma, tak to bohužel nejde. Kočky miluju. Měla jsem dva kocourky, ale bohužel se mi oba ztratili (byli venkovní) a já už jsem zamítla každý rok a půl brečet kvůli tomu, že se mi ta chlupatá koule navrátila domů. Každopádně toho jednoho jsem měla ještě, když sme bydleli v bytě, takže nebyl venku ale vevnitř. Taky jsme si ho brali poměrně malého a taky se na mě hodně upnul. Ale tak po 2 - 3 dnech už to doma zvládat absolutně sám a nekníkal. Prostě si nikam zalezl a celý den prospal. Doufám, že to bude s tvojí Izí v pořádku a nebudu dělat problémy (jako třeba tohle :D - http://ow.ly/u72Xq). Jenom sem připrav na to, že až trochu povyroste, bude hrozně zvědavé a bude lízt úplně všude. Často chystou takovou šplhací náladu a pak je můžeš najít nahoře na skříni. Taky musíš počítat s tím, že čas od času něco zničí. Kočky jsou v tomhle totální paka :D. Fakt nedoporučuju nechávat na stole zbytečně skleničky a takhle. Na 95 % to shodí.
Já jsem si za tenhle měsíc pořídila hromadu knížek. Asi jako ty minulý měsíc. Pokud tě to zajímá můžeš se kouknout tady - http://ow.ly/u73tN ;).

Lenka P. řekl(a)...

Úžasný video! :)
U knih mě určitě zaujala kuchařka, jelikož se začínám učit vařit a nejvíc se bojím právě českých jídel, hlavně omáček. :) Takže asi vím, co budu chtít jako dárek k narozeninám. :D
A připadám si trochu jako blbec, jelikož mám doma hodně starou knihu, která má tuto "čínskou vazbu" a já myslela, že je to chyba tisku. :D :D :D Tak jsem se poučila. :)

Já mám sice psa, ale znám tu lásku a radost, kterou člověku dokáže zvíře do života vnést. Nadšeně vás vítá při příchodu domu, dokáže rozesmát,... A když mě čeká v životě nějaká těžká zkouška, který se bojím, tak jdu na svým psem, obejmu ho a šeptám mu do ucha, ať mi přeje hodně štěstí a že ať to dopadne jakkoliv, tak se vždycky vrátím k němu. .... No a teď brečím i já...
Bohužel co se kočiček týká, rady žádné poskytnout nemohu, ale budu držet palce, ať to spolu zvládnete. :) My si brali štěně taky o týden dřív než by se správně mělo a zvládli jsme to! Taky po týdnu dovolený musel být doma sám a já měla neskutečný strach a nejradši bych tam s ním zůstala! Ale ono je to o zvyku. Teď každýho člena rodiny náš pes, přesně v danou hodinu vyhlíží a radostně vítá. :D
Ono jde hlavně o to, si uvědomit tu zodpovědnost a že to zvířátko má mnohdy jen vás, pokud je třeba jen domácí. Což ty podle mě moc dobře víš, takže teď už jde jen o to se starat a milovat jí. A že pozdravuji! Je krásná! :) :) Dokonalý, jak dokáže takový drobek vyvolat vlnu emocí, že? :)

Unknown řekl(a)...

Ta kočička je skvělá. :) Ještě si s ní hodně užiješ. :) Kočky rádi dělají počem prd.. :) Náš kocour využívá, když nejsme doma situace a zlobí, ale to občas není sranda. Jednou, když jsme byli pryč na týden, ale chodila k ná babička, tak začal čůrat mimo záchod, protože se mu stýskalo. :) Pořídit si kočku je jako si pořídit dítě. :D :)

HλNKA řekl(a)...

Nádherná! Nevím, co bych k tomu víc dodala. Je opravdu nádherná. A když jsem tak koukala na to tvoje video, chtělo se mi taky brečet. Měla jsem vlastně hroznou radost a byla jsem dojatá tím, jak máš ty radost, jsi spokojená a šťastná. A přeju vám dvěma hodně štěstíčka a společně prožitých chvil :-) A snad se mi podaří taky si pořídit malou číču :-)

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)