How I read tag

6. 4. 2014

Další malé videjko pro zpestření nedělního odpoledne. Tentokrát jsem natočila How I read tag, což je opravdu nenáročné a rychlé povídání o knížkách (o čem taky jiném :). Je v něm jenom sedm otázek, na které jsem se snažila pokud možno stručně odpovědět, ale nejsem si jistá, jestli se mi to tak úplně podařilo. Posuďte sami:



Co vy? Jak čtete? Natočíte také tohle video? Vážně ráda bych se podívala na některé další blogery, jak na tohle odpovídají. Otázky jsou tady:

Jak přicházíš na nové knihy ke čtení?
Jak jsi začala číst?
Jak se mění tvůj vkus na knihy?
Jak často nakupuješ knihy?
Jak jsi začala dělat videa?
Jak reaguješ na špatný konec v knize?
Jak často se díváš na poslední stranu knihy?

2 komentářů:

HλNKA řekl(a)...

Moc pěkné video, ostatně jako vždy :-) I já bych ráda točila videa, bohužel můj foťák není stejného názoru :-/ :-D

Jednorožec Radynka řekl(a)...

To je super! Tohle video už jsem ho měla vyhlédnutý, ale ještě musím začít točit :D

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)