Zombie blondýny - Brian James

15. 4. 2014

Anotace: Hannah a její otec, bývalý policista jsou neustále na útěku před exekutory. Tentokrát zamířili do malého města jménem Maplecrest. Od prvního okamžiku Hannah cítí, že je něco špatně. Že se tu děje něco podivného – spousta domů je na prodej a ulice jsou nezvykle klidné a prázdné. A pak se po prvním dni na místní střední škole dostane mezi skupinu roztleskávaček – nejpopulárnějších dívek na škole. Divné na nich je, že všechny vypadají stejně – stejně krásné, stejně blond a se stejnou bledou pletí, dokonce i jejich jména jsou si podobná – všechna začínají písmenem M. Ony jsou ale ty, které vládnou celé škole. Věčná outsiderka Hannah náhle cítí možnost změnit svůj život a jednou patřit mezi ty úspěšné – a je jí jedno, před čím ji varuje její kamarád Lukáš. Pokud si nedá pozor, bude stejně blond, stejně populární, ale také stejně mrtvá jako ostatní zombie v tomhle městě... Zombie blondýny je strhující příběh a trochu hororové čtení nejen pro mladé ženy a dívky.

Ha, prý strhující příběh. Tak do toho mají Blondýny hodně daleko. Hannah přijede s otcem do nového města. První den školy ji její nový kamarád varuje, aby se držela dál od roztleskávaček. Prý jsou nebezpečné, dokonce jsou to zombie. Hannah mu samozřejmě nevěří, jenomže co když má pravdu? Co se stane, pokud se Hannah pokusí k roztleskávačkám přidat?
To nikdy nezjistím, protože jsem knihu po 100 stranách vzdala. Naprostá ztráta času. Hloupá zápletka, divné a nesympatické postavy a navíc špatně napsané. Kde vzali v anotaci ten strhující příběh a ještě navíc hororové čtení, to by mě skutečně zajímalo. Já si za těch sto stran nevšimla ani jednoho.
Na zadní straně obálky píšou, že je to mix Stmívání a Stepfordských paniček. Ze stmívání jsem tam neviděla ani trochu, ze Stepfordských paniček zase příliš. Přišlo mi, že autor vzal Stepfordské paničky a za slovo hospodyně zaměnil roztleskávačka. Jinak je příběh naprosto stejný a naprosto nudný. Ne, nelíbilo se mi to, a kdybych mohla, nedala bych téhle "knize" ani jednu hvězdičku. To by si ale goodreads myslel, že jsem jí nečetla, takže dostane alespoň tu jednu. Ze soucitu.

 

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)